Pagina's

zondag 7 april 2013

Questions, questions, questions..

Vandaag doe ik eens geen tag, maar gewoon een vragenlijst. Ik zie ze telkens op tumblr verschijnen, en zelf vind ik het super leuk om vragen te beantwoorden! De vragen zijn wel in het engels, maar ik beantwoord ze in het nederlands! Dusss, willen jullie me wat beter leren kennen? Of verveel je je gewoon? Kijk mee & vul de lijst zelf ook in! :)

Questions

 
 
     1: Do you sleep with your closet doors open or closed?
Meestal slaap ik met mijn deur dicht. Eigenlijk altijd! Ik zou me er alleen maar aan ergeren als mijn deur open staat als ik aan het slapen ben.           
  • 2: Do you take the shampoos and conditioner bottles from hotel?

  • Jaaaa, ik heb een hele verzameling! Leuk om te bewaren, en handig als je een weekendje weg gaat!           
  • 3: Do you sleep with your sheets tucked in or out?

  • Ik slaap altijd met mijn hele deken over me heen, ik weet eigenlijk niet waarom. Alleen in de zomer niet, want dan is dat gewoon veel te warm.
              
  • 4: Have you ever stolen a street sign before?

  • Waarom zou ik dat uberhaupt doen? Nee dus, haha.    
           
  • 5: Do you like to use post-it notes?

  • Soms wel, meestal als ik een telefoon nummer of een adres moet onthouden dan plak ik die even op zo'n post-it!           
     
  • 6: Do you cut out coupons but then never use them?

  • Eigenlijk heel vaak. Op dat moment denk ik meestal 'misschien kan ik dat ooit nog gebruiken'. Maar later vind ik hem gewoon weer terug in mijn kast, en kan ik hem allang niet meer inleveren. Beetje onzinnig dus eigenlijk..           
     
  • 7: Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of a bees

  • Een grote beer denk ik. Ik vind bijen zo eng! En als ze allemaal op je zitten te prikken, dan wordt je toch helemaal gek, straks vliegen ze je mond in en alles... En als je één keer bent aangevallen door een beer, ben je vaak direct dood, en bij bijen dus niet.
     
  • 8: Do you have freckles?

  • Jaa ik heb sproeten op me neus, meestal vallen die niet zo op in de winter, maar in de zomer komen ze tevoorschijn!
     
  • 9: Do you always smile for pictures?

  • Hmm, ja eigenlijk wel. Ik vind dat gewoon een stuk vrolijker staan als zo'n chagerijnige kop, ja toch?
              
  • 10: What is your biggest pet peeve?

  • Ik denk een slang. Wie neemt er nou een slang als huisdier? Of een spin, daar ben ik zo bang voor.           
  • 11: Do you ever count your steps when you walk?

  • Hahaha, soms wel. Raar toch? Maar als ik me verveel doe ik dat weleens.
              
  • 12: Have you ever peed in the woods?

  • Wat is dit voor vraag, ieder kind toch wel eens? Als je dan op vakantie was en even ging stoppen, had je als kind toch geen zin om in de rij te gaan staan..  
              
  • 13: What about pooped in the woods?

  • Ulgh nee dat niet.
     
  • 14: Do you ever dance even if theres no music playing?

  • Té vaak! Als ik met Leonie (mijn beste vriendin) ben doe ik altijd even random dancingggg, gewoon, grappig.
              
  • 15: Do you chew your pens and pencils?

  • Jaa als ik me verveel, maar niet echt kauwen, ik stop dat ding gewoon in me mond haha.    
           
  • 16: How many people have you slept with this week?

  • Wauw oke, niemand?           
     
  • 17: What size is your bed?

  • Gewoon een normale eenpersoons bed, ik wil graag zo'n twijfelaar maar dat past niet meer in me kamer )=
              
  • 18: What is your Song of the week?

  • Song of the week... het zijn er te veel! Maar ik heb laatst een paar oude nummers gedownload, en ik luister nu vaak ladies love me - chris brown ft. justin bieber.
              
  • 19: Is it okay for guys to wear pink?

  • Jaa vind ik wel! Meisjes kunnen toch ook blauw dragen? Vind het zo'n onzin dat je dan uitgemaakt wordt voor homo..
              
  • 20: Do you still watch cartoons?

  • Als ik met een vriendin ben en we willen even lachen, wel ja. Alleen? Nee dan niet.
               
  • 21: Whats your least favorite movie?

  • Ik heb gister avond nog een film gekeken, waaar ik niks van snapte. 'You me and dupree', wat een rare film.        
     
  • 22: Where would you bury hidden treasure if you had some?

  • Ik denk in dat gat onder je huis, als je bij ons de deurmat om hoog doet en een plank dan heb je zo'n tunnel onder je huis toch? Nou daar.
              
  • 23: If you're a girl, bra size? If you're a guy, pants size?

  • Not gonna tell youuuuu.
     
  • 24: What do you dip a chicken nugget in? 

  • American friet saus! Die ene van de Mc Donald! :)
              
  • 25: What is your favorite food?

  • Ik vind zoveel lekker, maar als avond eten ben ik eigenlijk weg van ovenschotel met kaas, ham, paprika en van die pennen! :)            
     
  • 26: What movies could you watch over and over and still love?

  • 'The last song', zo'n mooie film! Die raad ik echt aan iedereen aan, ik kan telkens janken om die film, zo mooi..
              
  • 27: Last person you kissed/kissed you?

  • ^^^^^^^
              
  • 28: Were you ever a boy/girl scout?

  • Hmpf ja =s. Een hele lange tijd zelfs, toen ik ongeveer 7 was tot dat ik ongeveer 11 was.. Eerst vond ik het wel leuk, maar daarna werd ik het echt zat.
              
  • 29: Would you ever strip or pose nude in a magazine?

  • Nee, nooit!
              
  • 30: When was the last time you wrote a letter to someone on paper?

  • Ik denk naar mijn penvriendin in New-Zeeland, dat heb ik een paar keer gedaan. Eigenlijk schrijf ik nooit brieven, maar naar haar wel heel soms.
              
  • 31: Can you change the oil on a car?

  • Nop! Nooit gedaan.
              
  • 32: Ever gotten a speeding ticket?

  • Jaaa, jammer genoeg wel. Ik had een keer mijn licht niet aan staan, direct een boete van 30 euro!
              
  • 33: Ever ran out of gas?

  • Nee, want ik heb geen auto/brommer/scooter!
              
  • 34: Favorite kind of sandwich?

  • Een simpele, gewoon met ham, kaas, sla, ei en zo.
              
  • 35: Best thing to eat for breakfast?

  • Een broodje hagelslag en een cracker met nutella :)
              
  • 36: What is your usual bedtime?

  • In het weekend kwart voor elf ongeveer, en door de weeks half 10. Jaa ik weet het, best vroeg.
              
  • 37: Are you lazy?

  • The laziest. Ik ben echt een lui persoon, niet dat ik niet sportief ben want dat ben ik juist wel. Mar meer op de manier dat als ik beneden ben, en ik heb iets nodig dat boven ligt, ik dan tegen me zelf zeg 'naah dat komt morgen wel'.
              
  • 38: When you were a kid, what did you dress up as for Halloween?

  • Heb ik me nooit voor aangekleed, want wij deden niet aan Halloween, sowieso geloof ik niet echt in Nederland toch?
              
  • 39: What is your Chinese astrological sign?

  • Dat weet ik niet eens!
              
  • 40:  Do you like taco's?

  • Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.    
           
  • 41: Do you have any magazine subscriptions?

  • Nee jammer genoeg niet, zou er graag een willen op de cosmogirl of de glamour!         
      
         42: Which are better legos or lincoln logs?
    Van deze vraag snap ik dus echt helemaal niks..
              
  • 43: Are you stubborn?           

  • Ja best wel, ik wil wel graag mijn zin. Maar ik dram eigenlijk nooit écht door, maar koppig ben ik wel.
     
  • 44: Who is better...Leno or Letterman?

  • Ik zat een beetje te googlen omdat ik ze nog niet kende, maar ik denk dat ik letterman leuker vind.
              
  • 45: Ever watch soap operas?

  • Nou die vragen gaan niet echt lekker, wat zijn soap operas?
               
  • 46: Are you afraid of heights?

  • Nee, helemaal niet zelfs! In noorwegen gingen me zusje en ik over een klein randje het dal in kijken, en mijn vader vond dat super eng, maar als ik wilde ging ik er op zitten.
               
  • 47: Do you sing in the car?

  • Allen als de radio aan staat, zing ik vrolijk mee!
              
  • 48: Do you sing in the shower?

  • Ligt eraan wie er boven is, als mijn ouders boven zijn niet, als ze er niet zijn wel.
              
  • 49: Do you dance in the car?

  • Dansen in een auto? Lijkt me lastig, maar toen ik met een vriendin naar een concert ging wel, toen waren we super vrolijk en tja dan maar dansen toch?
              
  • 50: Ever used a gun?

  • Nee, waarom zou ik?
               
  • 51: Last time you got a portrait taken by a photographer?

  • Dat is wel heel lang geleden.. zo lang geleden dat ik het geeneens meer weet!
              
  • 52: Do you think musicals are cheesy?

  • Nee, ik hou van musicals! Zoals the sound of music, die vond ik zo gaaf.
              
  • 53: Is Christmas stressful?

  • Nee ik vind het eigenlijk just een hele relaxte periode, waarin je leuke dingen doet met je familie, vrienden etc. En natuurlijk vakantie ! :)          
  • 54: Ever eat a pierogi?

  • Pierogi? Geen idee wat het is, dus ik denk het niet..
     
  • 55: Favorite type of fruit pie?

  • Aardbeientaart dan maar, eigenlijk hou ik niet van fruittaarten maar dit is dan nog de lekkerste.
              
  • 56: Occupations you wanted to be when you were a kid?

  • Ik wilde altijd lerares worden, en eigenlijk nu nog steeds, maar omdat ik VWO doe zou dat zonde zijn. Nu wil ik graag iets doen in gedrag & maatschappij of journalistiek.
              
  • 57: Do you believe in ghosts?

  • Ja, maar niet de enge geesten die je altijd ziet in films, gewoon de geesten van mensen die overleden zijn en van wie je hield, die nog steeds bij je zijn maar niet meer lichamelijk.
              
  • 58: Ever have a Deja-vu feeling?

  • Té vaak! Ik zit vaak in de klas, en dan zeg ik in eens; he ik heb een deja-vu.
              
  • 59: Take a vitamin daily?

  • Nee niet dagelijks, meestal één keer in de week.      
         
  • 60: Wear slippers?

  • In de zomer wel! Maar ik ga niet op van die flip flopjes naar school, dat vind ik armoedig. Maar op vakantie draag ik ze genoeg! Of als ik gewoon vakantie heb, en thuis in de tuin ben of zoiets. Maar niet als ik ga winkelen/school etc, daar vind ik ze te armoedig voor.
              
  • 61: Wear a bath robe?

  • Nee maar ik wil er wel graag een! Zo eentje die roze is, en op de achterkant dan zo'n kroontje van glitters en je naam in glitters op je rug, die vind ik zo leuk en zo girly.
              
  • 62: What do you wear to bed?

  • Meestal geen pyjama, soms een kort broekje of sportbroekje of zoiets maar nooit echt een uitgebreide pyjama.           
     
  • 63: First concert?

  • Echt concert ben ik nog nooit geweest, wel een paar keer bij festivals, maar over een week precies zit ik bij Justin Bieber!
              
  • 64: Wal-Mart, Target or Kmart?

  • Geen van alle, saai he?         
      
  • 65: Nike or Adidas?

  • Nike! Ik heb zelf nikies, en ik draag ze echt non-stop.
              
  • 66: Cheetos Or Fritos?

  • Cheetossssssssss.
              
  • 67: Peanuts or Sunflower seeds?

  • Peanuts! Zonnebloempitten vind ik meer hamster eten.
              
  • 68: Ever hear of the group Tres Bien?

  • Nee? Maar ik ga er nu is een keer naar kijken! Ben benieuwd.
              
  • 69: Ever take dance lessons?

  • Jaa toen ik klein was zat ik op jazz-ballet, nu wil ik graag op buikdansen maar dat is lastig aangezien het niet in de buurt is... =(           
     
  • 70: Is there a profession you picture your future spouse doing?

  • Nee, want ik zou geen mannen op hun beroep kiezen, t gaat toch om hun innerlijk? Oke ook wel een beetje om het uiterlijk.
              
  • 71: Can you curl your tongue?

  • Jaaa, zelfs in een bloemetje :)
              
  • 72: Ever won a spelling bee?

  • Nee, want ik heb er nog nooit aan een meegedaan, en volgens mij is er ook nog nooit een geweest in de buurt.
              
  • 73: Have you ever cried because you were so happy?

  • Jaa, toen ik wist dat ik kaartjes had voor justin bieber :)
              
  • 74: Own any record albums?

  • Record albums?
     
  • 75: Own a record player?

  • Geen idee...
              
  • 76: Regularly burn incense?

  • Ja mijn ouders doen dat wel eens, maar eerlijk gezegd vind ik het stinken hahaha.
     
  • 77: Ever been in love?

  • Jaaa happily in love.  
              
  • 78: Who would you like to see in concert?

  • Justinnnn! En dat ga ik ook volgende week ! :)
              
  • 79: What was the last concert you saw?

  • Geen dus.. mijn laatste festival was beatstad in Den Haag, daar kwam mr.polska, anouk, van velzen, alain clark, de jeugd van tegenwoordig en de kraaien.
              
  • 80: Hot tea or cold tea?

  • Hot tea! Elke ochtendd ;)
              
  • 81: Tea or coffee?

  • Thee! Ik vind koffie zo smerig..
              
  • 82: Sugar or snickerdoodles? 

  • Sugaaaaaaaaaaaaaaaar baby.
              
  • 83: Can you swim well?

  • Nee eigenlijk niet, ik zwem als een hondje. Maar ik heb wel een diploma hoor :)
              
  • 84: Can you hold your breath without holding your nose?

  • Jaa tuurlijk dat kan iedereen toch?
              
  • 85: Are you patient?

  • Nee, naja ligt er aan in welke gevallen. Patient in love? Ja. Patient in wachten op mensen als ze te laat zijn? Nee.           
  • 86: DJ or band, at a wedding?

  • Band, zo'n klassieke band, ik vind niet dat je bruiloft een disco feest moet worden..          
     
  • 87: Ever won a contest? 

  • Jaa met paardrijden & een keer zo'n karaoke show.
              
  • 88: Ever have plastic surgery?

  • Nee, en dat wil ook niet, wil liever gewoon natuurlijk blijven toch ;)
              
  • 89: Which are better black or green olives?

  • Geen één! Die dingen zijn zo smerig..
              
  • 90: Can you knit or crochet?

  • Nee bijna niet! En daar heb ik ook geen geduld voor.
              
  • 91: Best room for a fireplace?

  • Woonkamer, of in je eigen kamer dat is ook best vet als je echt een grote kamer hebt..
     
  • 92: Do you want to get married?

  • Jaaa !
       
  • 93: If married, how long have you been married?

  • Not married.
     
  • 94: Who was your HS crush?

  • Mijn HS is nog niet afgelopen, dusss kan iedereen nog zijn :)
     
  • 95: Do you cry and throw a fit until you get your own way?

  • Neee ik wil graag mijn zin, maar ik ga niet ongelooflijk stressen als dat niet gebeurd.
     
  • 96: Do you have kids? 

  • Nop, gelukkig nog niet!
     
  • 97: Do you want kids?

  • Ja ik wil er graag 3.. of 2 en dan een jongen en een meisje.
     
  • 98: Whats your favorite color?

  • Qua kleding gewoon alles, maar omdat ik belieber ben zit paars wel in je bloed toch?
     
  • 99: Do you miss anyone right now?

  • Jaa, ik mis Ilker, een jongen die in het restaurant van het hotel werkte waar ik op vakantie was.
     
    Hope you liked ittt ! Ik vond het in ieder geval leuk om in te vullen :)
     
     

    Geen opmerkingen: