Pagina's

woensdag 15 mei 2013

SHOP TIPS: De leukste festival looks bij Zalando en H&M


 
 
Omdat ik vorige keer leuke reacties kreeg op mijn festival outfits, ging ik een beetje rond zoeken op internet en kwam ik een erg leuk artikel tegen op www.ilovefashionnews.nl! Deze   wil ik dus graag met jullie delen, en hoop dat jullie er ook een beetje inspiratie van krijgen want let's face it die vrolijke stemming hebben we wel nodig met dit slechte weer.

Alessandra-Ambrosio-en-vrienden
 

 
Het festival seizoen is alweer bijna in volle gang en  dat betekent dat niet alleen de tickets voor een hele rits festivals op onze wishlist staan, maar dat we ook weer een hele rits festival waardige outfitjes uit de kast moeten trekken.
Voor inspiratie kun je kijken op Zalando die heeft een aantal hele leuke items voor je op een rijtje gezet. Key items als een kort spijkershortje, lange plooirok, sandaaltjes, rieten hoed en fringes ontbreken niet uit de collectie. Ik heben een aantal leuke festival items hieronder samengesteld.
 
 
Eagle woman jurk bij Zalando.nlEagle woman jurk bij Zalando.nl
 
 
Mint Berry Blouse bij Zalando.nlMint Berry Blouse bij Zalando.nl
 
 
 
Kiomo Slim fit jeans bij Zalando.nlKiomo Slim fit jeans bij Zalando.nl
 
 
Teenslippers Zign bij Zalando.nlTeenslippers Zign bij Zalando.nl
 
Ook heeft H&M leuke festival artikelen die je zelf ook nog kunt bewerken door er een beetje in te knippen en er leuke studs op te maken. Zo heb ik laatst een lange broek afgeknipt en hem met een steen een beetje scheurderig gemaakt, ook met studs er op! Een heel erg leuk resultaat, erg stoer en natuurlijk leuk om te doen. Ook heb ik een legging besteld bij de H&M:
 
 Deze is van de divided bij de H&M voor maar 12,95. Voor leuke stoere kleren kijk ik daar altijd, omdat het niet zo classy is, ik hou daar niet zo van. Dus als je nog leuke stoere (zomerse?) festival kleren zoekt of gewoon voor normaal kun je bij de divided van H&M kijken en zul je wat vinden! Veel shopplezier, want zeg nou zelf nieuwe zomerkleren is nooit erg toch? :)
 
 
 


1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een leuke items!