Pagina's

zondag 12 mei 2013

REVIEW: Rimmel London 60 seconds blue & green!

Gister was ik met mijn lieve oma in het dorp, en eigenlijk zocht ik een moederdagcadeautje maar ik mocht ook wat anders uitzoeken. Bij de Rimmel London stond 1+1 gratis! Ik tussen alle kleurtjes nagellak kijken die ik al had (natuurlijk had ik bijna alle kleuren al..) en vond ik dé perfecte blauw en groen. Voor 4,99 per stuk normaal, en nu voor 4,99 bij elkaar! Meegenomen dus, en ook direct even uitgeprobeerd. Vandaag dus weer een review, sorry voor de herhaling guys, en ik ben benieuwd naar het resultaat! Kijken jullie mee?

 

 
 
Rimmel London heeft de oplossing voor vrouwen die geen seconde te verliezen hebben; 60 seconds Nail Polish. Extreem stijlvolle nagels in een handomdraai: de sneldrogende 60 Seconds Nail Polish is nu nóg sneller! Nu kun je supersnel de perfecte en modieuze kleuren aanbrengen, waardoor je meer tijd overhoudt voor andere leuke dingen . Rimmel London combineert 60 seconds Nail Polish met een nieuw one-second Xpress™-kwastje met de sneldrogende ‘60 seconds’-formule. Met dit nieuwe, bredere en platte kwastje breng je in een laag in slechts één seconde de lak perfect aan. De lak is verkrijgbaar in een trendy pallet van maar liefst 20 verleidelijke kleuren, waaronder zes nieuwe kleuren. Dress to impress met handen en voeten die perfect bij de meest sexy looks van het seizoen passen. Lak ze strak, en go!
 
Blue
Ik had al wel een blauw nagellakje, maar die vond ik toch niet zo fijn. En je moet natuurlijk wel alle basis kleuren een beetje hebben als je soms leuke nailarts wil maken! Natuurlijk wil ik dat, dus nu heb ik eindelijk een goed blauw nagellakje. Het kwastje is op het begin wel wat wennen, maar als je het eenmaal gebruikt is hij super fijn! Je hoeft maar één keer te lakken, overlakken is niet nodig want de kleur dekt van zichzelf al heel erg goed! Dat vind ik ook altijd heel erg belangrijk. De blauwe kleur is niet te donker en lekker zomers, wat natuurlijk bijpassend is aangezien het wel eens mooi weer mag blijven!
 
 
Green
Eigenlijk precies het zelfde als de blauwe. Voorheen gebruikte ik niet veel Rimmel nagellak, maar dat ga ik nu zeker doen! Ook de groene dekt mooi en valt lekker op, wat ik altijd wel erg belangrijk vind. Eerlijk gezegd had ik de groene iets meer naar dat echte lichte mooie groen geschat, maar het is meer een beetje een vage groen, ik weet niet echt hoe je dat moet uitleggen. Kennen jullie mosterdgeel? Nou zoiets maar dan in het groen, mosterdgroen dus. Dat vind ik wel jammer, want ik was eigenlijk op zoek naar dat echte felle groen. Maar een extra kleurtje kan natuurlijk nooit kwaad :D. Alsof ik er nog niet genoeg heb...
 
 
Hopelijk gaan jullie ze ook eens uitproberen en zie ik leuke reacties erop! Ik ga in ieder geval nog even opzoek naar de perfecte groen, wish me luck.
 
 

2 opmerkingen:

Unknown zei

Superleuke kleurtjes, vooral de blauwe vind ik er mooi!
ik volg je nu ;)

Anoniem zei

leuke kleurtjes!