Pagina's

zondag 15 juni 2014

Rimmel London 'Pop Your Pink'

Aan het werk, en dus aan het einde van de dag weer tijd voor een nieuwe aanwinst. Bij de Etos waren de Rimmel lakjes in de aanbieding, 2 euro korting dus ze waren nog maar 2 euro! Een hele goede reden dus om drie fantastische, en  leuke zomerse lakjes in te slaan. En vandaag laat ik ze aan jullie zien, kijken jullie mee? ;) 




De eerste die ik laat zien is gelijk ook mijn favoriete, de ''pop your pink''. Het is een neonroze lakje, en ondanks dat ik al zoveel roze lakjes heb is dit naast mijn Essie toch zeker wel een favoriet. Hij dekt super, en is ook echt neonroze. Hij valt lekker op, en ik denk dat hij helemaal mooi is als je er nog een matte lak over heen doet. 


De tweede waar ik nu ook gek op ben is een mooie blauwe/groenige ''block your green''. Iets minder zomers en iets donkerder, maar zeker wel een mooi lakje om je outfit mee af te maken! Ook deze dekt prima. 


En dan de laatste, helemaal in de WK-stemming! ''Orange your life''. Hij neigt een klein beetje naar koraal, maar dat vind ik juist wel mooi want eigenlijk vind ik Oranje een verschrikkelijke kleur. Dan moet dit lakje dus wel erg mooi zijn om aan mijn Oranje-Haat te ontsnappen, en dat is die ook! 


Welk lakje vinden jullie het mooiste? En kenden jullie al een van deze leuke lakjes? 




1 opmerking:

Anoniem zei

waauw, gave kleuren! Zijn dat ook je eigen nagels? Mooi gelakt! :o xoxo Carlijn