Pagina's

dinsdag 27 mei 2014

L'oréal Paris Volume Million Lashes So Couture

Bij de Kruidvat was er een L'oréal actie, 2e product gratis. En laat nu net mijn mascara op zijn. Ik gebruikte voorheen altijd de miss manga (die ik nu ook heb gekocht) maar moest dus nog een product uitkiezen, en ik koos deze so couture mascara. Eigenlijk puur omdat hij er zo chique uit zag, en hij een siliconen borsteltje had, wat ik erg fijn vind in gebruik. Vandaag een review voor jullie, lezen jullie mee? 


 photo Couture1_zps4227ae07.png

''Deze borstel is speciaal op maat gemaakt waarbij we verschillende materialen hebben gebruikt. We hebben een 'zacht' omhulsel over een harde kern gebruikt. Dus het zachte omhulsel heeft zeer fijne haartjes die ervoor zorgen dat de mascara soepel over de wimper glijdt, vergelijkbaar met de aanraking van een voile sluier. Met een uiterst precisie separeren de borstelhaartjes de wimpers en geven ze volume. De harde kern oefent een lichte druk uit op de wimpers, en verspreidt de mascara vanaf de wortel tot aan de puntjes, voor een sterk gedefinieerd volume-effect. 

Een ander belangrijk punt wat deze borstel zo bijzonder maakt: de uitgekiende balans tussen de vorm en het aantal borstelhaartjes, om een precisie make-uplook te kunnen bereiken en een perfecte dekking op de wimpers te garanderen. Tot slot: we wilden de eerste mascaraborstel ontwerpen die geïnspireerd is op het uiterst precisiewerk van naaisters in de haute couture modeateliers.'' 

 photo Couture6_zpsec3e8f4d.png

Ik had deze mascara nog nooit eerder gebruikt maar ik ben super blij met het resultaat! De mascara maakt mijn wimpers ultra lang, zonder dat er klontjes in voorkomen. Je hoeft het maar 2 of 3 keer aan te brengen en het zit perfect. Ook blijft het heel lang zitten, na een dag heb ik geen zwart onder mijn ogen, ook een super belangrijk pluspunt dus. Ik vind het trouwens verschrikkelijk als je mascara aanbrengt en je wimpers aan elkaar gaan kleven, ook dat doet deze mascara niet. Het aanbrengen gaat als beloofd, heel soepel en makkelijk! 

 photo Couture3_zpsdc427ce7.png

Zeker dus het testen waard, sorry dat ik geen foto's van mijn ogen heb dit keer, maar ik hoop dat jullie mij op mijn woord geloven! ;) 

Kenden jullie de So Couture al? En gaan jullie hem eens testen? 



Geen opmerkingen: