Pagina's

woensdag 21 mei 2014

Maybelline Fit Me Foundation

Vandaag een review over een van mijn favoriete foundations. De Fit Me! Foundation van Maybelline. Ik had hem al eens vaker in foldertjes en op andere blogs zien staan en hij sprak mij erg aan. Vooral hoe hij er uit zag, maar daar vertel ik straks meer over. De Fit Me! heeft ook een foundation stick, een poeder en een concealer. Deze heb ik helaas nog niet getest, maar ik wil vooral de  concealer een keertje uit proberen omdat ik daar veel goede reacties op heb gehoord. Maar vandaag eerst de foundation! Lezen jullie mee? 



Als eerst wat over het uiterlijk van deze foundation. Ik vind hem super chique, en vooral handig dat de kleur er zo groot op staat, daar kun je je in ieder geval niet in vergissen! Ook is het handig dat het een pompje heeft, ik heb namelijk een verschrikkelijke hekel aan foundations met een open gat. 

Ik heb de 115 Ivory kleur, omdat mijn huid vrij licht is in de periode voor de zomervakantie. Hij smeert erg goed uit maar is ook niet te vloeibaar. Wanneer hij op je huid zit voel je er vrijwel niks van, zo licht! De foundation heeft ook nog een SPF 18, wat weer handig is voor als het zonnetje schijnt. De dekking is prima, zoals ik al zei zie je hem niet zitten en dat  vind ik erg belangrijk. Ik hou niet van een dik masker op mijn gezicht. Wat ergere plekjes zie je er nog wel doorheen, maar dat is logisch. De foundation blijft erg lang zitten, en dat is ook weer een groot pluspunt! Hij heeft een matte effect, waardoor je huid ook niet glimt, super fijn. Je hebt niet veel van de foundation nodig omdat hij goed en makkelijk te verdelen is, en dat is ook weer een pluspunt! 

Tot nu toe dus nog geen negatieve punten over deze foundation! Hij is super fijn en zeker aan te raden. 

Kennen jullie deze foundation al? En hebben jullie al andere producten uit de lijn Fit Me! geprobeerd? 


Geen opmerkingen: