Pagina's

donderdag 8 mei 2014

Dag- en Nachtcrème Tea Tree Kruidvat

Laatst heb ik een review geplaatst over de face wash van Tea Tree. Hier was ik zo tevreden over, dat ik terug ben gegaan om te kijken of ze er nog meer producten van hadden. Helaas niet, dus ging ik naar de kruidvat. Daar hadden ze van het eigen merk een hele grote pot Tea Tree dag- en nachtcrème! Voor een super prijsje (namelijk maar 1,92.-) had je ook nog eens een mega grote pot. Maar het belangrijkste is natuurlijk wel dat het werkt, en dat heb ik voor jullie getest! Lezen jullie mee? 



Tea Tree staat bekend om zijn zuiverende en reinigende werking. Het helpt tegen een onzuivere, vette huid. Ik heb nou niet zo zeer last van een vette huid, maar heb wel vaak onzuiverheden of rode plekjes. Omdat mij de face wash al erg goed beviel, heb ik deze dus ook mee genomen. Het potje zelf vind ik een beetje basic, het vertelt wel precies voor wat het is, maar ik vind het een beetje een ouderwets potje. 


Het eerste wat mij opviel was dat de crème erg waterig was, dat vond ik behoorlijk jammer. Maar ik had niet direct een oordeel, want het kan natuurlijk alsnog super goed werken. Het smeert wel fijn en trekt goed in, dat is dan weer een voordeel. Er zit niet veel hydratatie in en na een tijdje moet ik toch echt een beetje nivea crème er bij smeren, omdat mijn huid er droog van wordt. Nou heb ik ook geen vette huid, dus zal het daar aan liggen. Wel werkt het erg fijn tegen onzuiverheden en ik merk, als ik iedere avond en ochtend de face wash gebruik, dat met deze crème het effect van de tea tree nog meer gestimuleerd wordt. Een prima crème dus voor EUR 1,92! Als je echt last hebt van een zeer droge huid raad ik deze crème niet aan, hij is dan wel voor roodheid en onzuiverheden, maar een hele droge huid is ook geen pretje. 

Een prima product dus als je last heb van roodheid, onzuiverheden of een vettige huid. Iedere ochtend en avond aanbrengen en eventueel aanvullen met een face wash, een masker en een scrub. 

Hebben jullie al wel eens gehoord van Tea Tree? 


Geen opmerkingen: