Pagina's

woensdag 30 april 2014

Tea Tree Face Wash

Ik heb hem al een tijdje zien liggen, en hij sprak me heel erg aan vooral vanwege het uiterlijk. De Tea Tree Face Wash. Er staat verder geen merk op, maar ik heb hem gehaald bij de op=op voordeelshop, waar ik vaker beautyproducten haal omdat ze daar gewoon veel goedkoper zijn. Toen ik hem kocht werd ik al meteen gewezen op de goede kwaliteit van deze face wash. Dat werd natuurlijk direct uitproberen toen ik thuis kwam! Lezen jullie mee?




Het uiterlijik

Zoals ik al zei, ik heb deze face wash gekocht om het uiterlijk. Want hij ziet er zo natuurlijk en verzorgend uit! Ik denk achteraf dat het merk gewoon 'Tea Tree' is, wat ik eigenlijk niet erg sterk vind. Verder staat er wel duidelijk op de voorkant voor wat het is en hoe het werkt. 

De werking 

Tea Tree is ontzettend goed voor je gezicht en ik heb er al veel goede recensies over gelezen. En het ruikt ook nog eens super lekker! Het is de bedoeling dat je het 's avonds en 's ochtends gebruikt. Je gebruikt dan 2/3 pompjes schuim en masseert het zachtjes in. Daarna spoel je het af met lauw water en daarna droog je het af (niet afschrobben!). Als laatste doe je een dag of een nacht crème op. 

Het resultaat

Een super zachte huid! Het werkt echt heel erg goed en ik ben er super blij mee. Hij is maar EUR 2,25 bij de OP=OP dus dat is natuurlijk erg goedkoop. Je kan hem ook samen kopen met andere producten uit de lijn van Tea Tree en dan betaal je 5,- voor 3 producten. Ik durfde het nog niet meteen aan om andere producten van deze lijn te kopen, maar dat ga ik nu zeker doen! 

Kennen jullie dit product? En hebben jullie al eens Tea Tree producten gebruikt?




Geen opmerkingen: