Pagina's

maandag 16 juni 2014

Palmer's Olive Butter Formula Concentrated Cream

Wie heeft er niet een lekkere handcrème in haar tas? Nou ik kan deze dus niet missen. Laatst was mijn oude handcrème op dus ging ik voor een nieuwe, aangezien deze maar één euro was bij de Kruidvat, nam ik deze mee. Ik was al bekend met Palmer's en had er al veel goede reviews over gelezen, tijd om deze handcrème dus ook eens te testen! Lezen jullie mee? 




Zoals er al op de tube staat, is hij eigenlijk voor handen, ellebogen, voeten én knieën. Maar ik gebruik hem gewoon als handcrème. Ten eerste: de geur! Hij ruikt zo goddelijk, direct als je de tube open maakt komt de hemel je tegemoet. Het ruikt echt naar zo'n lekker verzorgend crèmpje, maar niet té want daar heb ik een hekel aan. Omdat het een geconcentreerde crème is heb je ook niet een grote hoeveelheid nodig om resultaat te krijgen, ook nog eens meegenomen dus ;)! 

De verpakking ziet er ook aantrekkelijk uit! De reden ook dat ik hem mee heb genomen (en natuurlijk omdat ie zo goedkoop was ;)) 

De crème is een beetje vettig, maar op de goede manier. Je handen plakken niet na gebruik en het trekt snel in, wat ook erg fijn is, niet dat na het aanbrengen alles uit je handen glibbert. 

Deze crème is vooral fijn voor de mensen met extra droge handen, maar kan ook natuurlijk gewoon gebruikt worden voor normale handen. Ik heb snel droge handen, omdat ik veel bij paarden rond loop, en veel bezig ben met mijn handen dus. Deze crème helpt echt ontzettend goed en mijn handen worden er super zacht van, en ruiken ook nog eens lekker na gebruik! 

Welke handcrème zit zeker weten in jouw tas? 


Geen opmerkingen: