Pagina's

woensdag 18 juni 2014

Did a little shopping

Tijdens je tentamenweek moet je er toch even uit.. en ja, ik ben nu aan de bak terwijl de examen-leerlingen al lekker klaar zijn! Nog eventjes en dan heb ook ik eindelijk zomervakantie. Maar daar gaat het bij deze post niet om, het gaat namelijk om mijn leerpauze, waarin ik naar de etos ben gefietst en even een paar beloningkjes voor mijzelf heb gehaald! Namelijk een lekker anti-stress masker van Montagne Jeunesse, twee deo's van Vogue en een lief lichtblauw lakje van Miss Sporty. En die ga ik vandaag aan jullie laten zien! Lezen jullie mee? 




Als eerst de twee deo's, waarvan een de parfum deo ''etoile'' is. Het is een hele frisse geur, maar als je niet van sterke geuren houd zal ik je deze deo niet aanraden. 


En de tweede deo is ''happiness'', een lekkere zoete geur. 


En dan het anti-stress moddermasker. Ik ben altijd al heel erg tevreden geweest over de maskers van Montagne, mede door het uiterlijk van de verpakking, want zeg nou zelf: wat is die leuke en aantrekkelijk! Maar ook het masker zelf is heerlijk, het laat je echt ontspannen en je huid relaxen. Mijn huid is zacht na gebruik en ik voel me weer helemaal fris!



En dan de lieve nagellak! Wat een leuk en zacht zomers kleurtje. Ik ben de laatste tijd gek van pastel en zachte kleurtjes, dus deze moest ik ook hebben. Over het algemen ben ik niet heel erg onder de indruk van Miss Sporty lakjes, omdat ze heel erg kort blijven zitten. Maar de lakjes dekken wel in een keer goed, en dat is dan wel weer een voordeel. Helaas heeft dit lakje geen naam maar een nummer: 470


Hebben jullie al zomervakantie? En wat vinden jullie van mijn aankoopjes? 



Geen opmerkingen: