Pagina's

donderdag 19 juni 2014

Personal: My favorite things

Vandaag eens een personal post, in plaats van mijn normale reviews. Eens kijken of dit ook wat voor mij is! Vandaag ga ik mijn favorieten dingen op een rijtje zetten, niet alleen beauty producten maar ook kleding of dingen uit het dagelijks leven die ik echt niet kan missen! Lezen jullie mee?


Als eest mijn iphone-oortjes, helemaal dood en stuk maar ik kan echt niet zonder! Die dingen zijn zo heerlijk, en ik heb een ontzettend hekel aan oortjes met van die zachte dopjes er op, die vallen er bij mij altijd uit en deze iphone-oortjes blijven altijd zitten. You go apple! Ik wil er nog eens van die leuke kraaltjes om doen, vergeet ik telkens. 


En dan mijn mascara, de beste die ik ooooit heb gehad. Hij geeft zo mooi volume zonder klontjes (zie review die ik er eerder over deed) 


En mijn foundation en poeder die ik natuurlijk ook nodig heb in tijden van stress wanneer mijn huid onrustig is (nu dus, tentamenweek aaargh...). Normaal gebruik ik bijna nooit poeder alleen een klein laagje foundation, maar soms is het toch echt even nodig om die finishing touch te maken. De foundation is van Rimmel London en de poeder van Catrice (heb trouwens nog nooit zulke fijne poeder gehad!) De borstel die ik gebruik is van de HEMA. 





Ook iets wat ik niet kan missen is mijn super lekkere handcrème waar ik laatst nog een post over heb gedaan, van Palmer's. 


Maaar het allerbelangrijkste is natuurlijk; mijn liefdevolle iPhone 4, ik heb een witte en ik ben er erg blij mee. Natuurlijk wil ik ook wel de iPhone 5 maar deze werkt ook prima. Ik zou nu nooit meer een ander merk willen, apple werkt zo fijn!

Wat moeten jullie bij je hebben? Zitten er bij mij dingen tussen die jullie ook gebruiken? 


Geen opmerkingen: