Pagina's

donderdag 9 mei 2013

REVIEW: Maybelline New York One By One

Gister kwam mijn mama opeens thuis met mascara van Maybelline New York; One by One! Met de reden dat ik dan al mijn andere flut mascara's moest weggooien. Natuurlijk deed ik dat, want even een Maybelline mascara krijgen is een leuk cadeautje :D! Die heb ik natuurlijk direct vanochtend uitgeprobeerd, en het resultaat vind ik erg goed. Een jaartje terug heb ik hem ook eens gehad, en ik had niet de waterproof maar  toen ik er mee ging zwemmen bleef het gewoon goed zitten! Daar was ik natuurlijk ook heel blij mee, omdat ik de waterproof zo moeilijk er af krijg. Maar ik ga hier natuurlijk een leuke review over geven, zodat jullie hem ook eens gaan proberen! Lezen jullie mee?





Als eerst de buitenkant, ik vind het een leuk en origineel vormpje hebben. Ook het borsteltje ziet er goed uit en is een beetje flexibel wat natuurlijk ook heel erg fijn is. Het is een beetje een ovaal borsteltje, waardoor je alle haartjes mee pakt. Daarom heet de mascara natuurlijk ook 'One By One'.
Het is misschien niet de nieuwste mascara bij Maybelline maar zeker wel een van de beste vind ik zelf!


Met de nieuwe One by One mascara telt elke wimper. Alle wimpers worden opvallend maar zonder overdaad opgemaakt. Een uitdagend resultaat ligt voortaan binnen ieders handbereik. Ontdek nu maybellines nieuwe, exclusieve mascara en kies voor een opvallend, dik en uitdagend volume.

Normaal vind ik dit soort  uitspraken een beetje nep en onzin, maar hierbij klopt hij zeker! Elke wimper telt.

Het ellipsvormige borsteltje bootst de oogcontouren heel precies na en is dankzij het zachte, plooibare materiaal erg flexibel. Daarom kunt u voortaan de wimpers borstelen en ontwarren zonder haperen of trekken. Dit is ook het eerste borsteltje met drievoudige werking op de markt: wanneer we weten dat het meer dan 300 haartjes heeft en een oog gemiddeld 100 wimpers telt, heeft de lash catcher dus 3 haartjes per wimper ter beschikking. Het resultaat is dus gewoonweg perfect: elk wimpertje wordt afzonderlijk opgenomen en met mascara omgeven zonder dat er klontertjes ontstaan.

Precies goed gezegd! Mijn moeder heeft hem bij de kruidvat in de aanbieding gekocht voor een tientje! Natuurlijk niet de goedkoopste, maar hij is zeker het geld waard.

 
En dit is het effect op mijn ogen. Ik heb van me zelf al een beetje lange wimpers en deze benadrukt het echt goed. Ze staan mooi uit elkaar en er zijn weinig klontjes, wat natuurlijk erg belangrijk is.
 
Gaan jullie hem ook uitproberen?
 
xoxo Maike
 
 

1 opmerking:

Anoniem zei

wauw, erg mooi effect!