Pagina's

vrijdag 3 mei 2013

Festival Outfits

Omdat ik de laatste tijd een beetje meer in die festival stemming kom, wil ik in deze post wat leuke ideetjes verzamelen. Ik vind die festival stijl super leuk, en ga (omdat het zomer wordt) dat steeds een beetje meer overnemen! Vooral omdat het zo vrolijk en stoer staat, want ik hou helemaal niet van tuttig en oudbollig. Daarom wil ik ook heel erg graag creepers (zie mijn post over creepers), maar die zijn zo duur.. Maar goed, hier dus wat leuke voorbeeldjes en ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben! Kijken jullie mee?




Outfit number 01
Bij deze outfit vind ik vooral het jurkje erg leuk, maar het spijkervestje maakt het helemaal af natuurlijk. Ik vind het 'aan elkaar vastgemaakte' idee erg leuk, met de losse stukjes er tussen.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Outfit number 02
 
Deze vind ik erg leuk, ook omdat ze haar haar in zo'n knotje heeft. De laarsjes onder het shortje staan super stoer, het enige jammere vind ik de twee spijkerstukken op elkaar gecombineerd.
 
 
Outfit number 03
 
1 woord, wauw! Super stoer, dat hoge shortje en dat lange vestje er overheen. Lekker los, maar toch weer fashionable.
 
Outfit number 04
 
DIE SCHOENEN! Maar ook dat shortje en het wat kortere shirtje erboven zijn super leuk. Doordat de short wat hoog is, kun je het kortere topje er bij dragen en staat dat super stoer!
 
 
Outfit number 05
 
Niet persé een outfit, maar omdat ik de haarband zo leuk vond heb ik hem er toch maar tussen gezet. Ook de ketting is super leuk, en zoals je kunt zien heeft ze een spijkervestje aan en zelf ben ik weg van spijkervestjes en jasjes!
 
 
Outfit number 06
 
Even voor de duidelijkheid, dit ben ik haha. Ik heb een nieuwe hempje gekocht bij de New Yorker waar ik helemaal weg van ben. Het is een hempje met uitgesneden armgaten, en er staat een leeuw op met zijn bek open en er onder staat live your life! Ik ben er heeeeelemal weg van :)
 


Welke outfit vinden jullie het leukst? :)





 
 

1 opmerking:

Anoniem zei

leuk maikiepoops