Pagina's

maandag 2 september 2013

Orderd new clothes!




Yessss! Mama roept naar boven om te vragen of ik kom kijken voor kleren, bestellen natuurlijk! Eerlijk gezegd vind ik echt shoppen een stuk leuker, maar aangezien ik altijd op zaterdag werk gaat dat soms wat lastig, en moet ik wel bestellen. Gelukkig ga ik over twee weken ook lekker shoppen in Almere, want ja te veel kleren is nooit erg toch? In ieder geval, ik heb wat leuke dingetjes besteld bij H&M. Het was eigenlijk niet wat ik zocht, want ik ben op zoek naar truien en een parka jas. Uiteindelijk vond ik twee broeken en een top, wat dus helemaal niet in de buurt komt. Maar het is nooit erg om wat extra dingen te hebben. Ik hoop nog een leuke parka te vinden in Almere. Ik was laatst in Bataviastad en vond daar ook een parka, alleen was het een stof waar haren aan bleven hangen en dat vind ik zelf vreselijk irritant. Dus dan maar op zoek naar een andere parka, heeft iemand wat tips? Ik ga jullie nu plaatjes laten zien van wat ik heb besteld, kijken jullie mee?



Als eerst een wijnrode superstretch broek, voor maar 19,95 EUR! Een superstretchbroek met een smalle pasvorm, een normale taille en smalle pijpen. Het model heeft zakken voor en achter. 25% polyester, 3% elastaan, 72% katoen. Ik wilde al een tijdje een wijnrode broek, en heb hem nu toch gevonden!

En ik heb nog een broek gekocht, dezelfde maar dan in het zwart. Ik heb alleen een zwarte legging met twee gouden ritsen, maar ik wilde ook nog gewoon een jeans. Die heb ik dus nu ook gevonden! Het is een 5-pocketbroek van elastisch twill met smalle pijpen en een normale taille. 2% elastaan, 31% polyester, 67% katoen.
 
 
 
 Ook heb ik een leuke top gekocht in de sale, voor maar 8 euro! Dat is natuurlijk niks en die moest ik wel hebben. Hij is super stoer, waarbij ik mijn goude schakelketting veel ga dragen :). Een mouwloze top van tricot met een print voor en laag uitgesneden armsgaten met een onafgewerkte rand.
 
 
 
 
Wat vinden jullie ?
 
XOXO Maike