Pagina's

zondag 24 februari 2013

NEW IN: Elegance for women eau de parfum Paris

 
Ik wil jullie graag mijn nieuwe parfum laten zien, elegance for women. Hij is super fijn en ruikt heel erg lekker! Het geurtje blijft lang hangen, dus je hoeft je ook geen zorgen te maken dat de geur snel verdwijnt. Deze classy geur is niet alleen heel fijn, hij is ook nog super goedkoop! Verkrijgbaar bij de meeste drogisten. Want je hoeft niet persé een expensive geurtje te hebben om lekker te ruiken! Ook is het uiterlijk van deze parfum heel mooi, ondanks dat hij niet heel duur is, ziet hij er toch heel stylish uit! Ik zou zeggen, probeer hem eens! What do you think?
 
xoxo Maike

3 opmerkingen:

Roos zei

Lijkt me een erg lekker geurtje !

Aurelie zei

Het ziet er een lekker geurtje uit! En inderdaad, goeie geuren hoeven niet duur te zijn.

Lois Lorinde zei

Nu ben ik erg benieuwd!