Pagina's

donderdag 13 februari 2014

Lipbalm Watermelon

Vandaag was bij ons in dronten de Big Bazar geopend, een soort action (helaas wel ietsje duurder) maar alsnog goedkoop! Daar scoorde ik een aantal leuke producten, waaronder deze lipbalsem waar ik echt heel blij mee ben. Ik vond het er al leuk uitzien, en ik ben eigenlijk wel een beetje verslaafd aan balsems en glossjes. En nu in de winter is het al helemaal fijn om een goed werkende balsem te hebben! Ik ben helemaal niet dol op labello, dus daarom heb ik deze maar eens meegenomen. En getest! Lezen jullie mee?




Deze budget lipbalsem kostte maar 0,99 cent dus dat scheelt ook weer een hele hoop, en het is een mooi prijsje om een onbekend product te testen. Deze watermeloen balsem heeft niet een hele zoete geur, maar de watermeloen is wel sterk aanwezig. Dit vind ik heel fijn, ik hou niet van overdreven zoete luchtjes aan een balsem. De balsem is licht roze maar geeft geen kleur af op je lippen, ook weer heel erg fijn! 


Ik vind het potje ook zo leuk! Lekker vrolijk en het is duidelijk te zien dat het een watermeloen geurtje is. De balsem is erg romig en smeert gemakkelijk uit, ook een pluspunt dus! Ook verzorgt hij mijn lippen prima voor zo'n prijsje, ze worden er redelijk zacht van!

Een aanrader dus! 
Ben jij ook al eens bij de Big Bazar geweest? 




Geen opmerkingen: