Pagina's

vrijdag 14 februari 2014

Fashion/ Pretty Lookbook

Ik zag dit op een aantal blogs en het leek mij ook erg leuk om te maken, een fashion lookbook! Met mijn eigen ideeën van fashion, mijn favorites en alles wat ik mooi vindt! Van schoenen tot broeken, en van tassen tot zonnebrillen! Van alles heb ik er tussen gezet, kijken jullie mee?








Deze outfit is pure wauw! De ketting past mooi bij het witte kante vestje, en het broekje en  de top stemmen daar weer prima op af. Het enige jammere vind ik de riem, en de schoenen. Hier waren leuke boots zoals dr. Martens erg stoer bij geweest!

Like Life Sweater, Sheinside Skirt, Esprit Clutch, Nike Sneakers, Iwearsin Leggings, French Rdv Hat, Diy :) Jacket, Rapunzel Of Sweden Fake Bangs

De top vind ik echt geweldig! Ik heb zelf ook zo'n soort iets, maar dan in een vestje. De schoenen er bij staat weer wat stoer, maar ik vindt het jasje weer helemaal niks. Het tasje is wel erg classy!
Like Life SweaterSheinside SkirtEsprit ClutchNike SneakersIwearsin LeggingsFrench Rdv HatDiy :) JacketRapunzel Of Sweden Fake Bangs

Underground Creepers

In één woord, dat haar! Dat blousje en die schoenen! Ik vind creepers geweldig maar ik durf ze niet aan. Het is misschien wat duister, deze outfit, maar dat maakt het ook weer aanrtekkelijk!
Underground Creepers

Sheinside Coat, Jacket & Shirt, Express Leggings

Wat apart! En daarom juist zo leuk, die hoge broek met dat spijkerblousje vind ik echt fantastisch. De tas wat minder maar het kan er mee door.
Sheinside CoatJacket & ShirtExpress Leggings

River Island

Woaaaaah zo gaaf! Lekker stoer en het stemt allemaal erg goed op elkaar af. De broek vind ik aan de bovenkant wat mannelijk, maar dat kan niet veel kwaad.
River Island

Converse Chuck Taylors, Urban Outfitters Jeans, Forever 21 Sweatshirt, H&M Beanie, Madewell Bag, Vintage Furr

Dat jasje is zo leuk, ik heb ze veel zien hangen deze winter maar mijn budget was jammer genoeg deze winter te laag voor zo'n ontzettend mooie jas. En hij is ook zo zacht en warm!
Converse Chuck TaylorsUrban Outfitters JeansForever 21 SweatshirtH&M BeanieMadewell Bag,Vintage Furr

Zara Denim Vest, Zara Skirt, Pilar Burgos Shoes, Zara Bag, Suitblanco Sweater, Zara Scarf, Karen Walker Sunnies, E Bay.Es Shirt

Leeeeeuk, jammer genoeg ben ik nooit zo van de rokjes. Ik vind ze erg leuk en schattig, maar ik draag liever gewoon een broek. Maar deze outfit is wel super leuk!
Zara Denim VestZara SkirtPilar Burgos ShoesZara BagSuitblanco SweaterZara ScarfKaren Walker SunniesE Bay.Es Shirt


Die sokken zijn zo gaaf! Alleen de laarsjes er onder vind ik er verschrikkelijk bij staan, bij dit soort kousen kun je beter stoere dr. Martens of juist gympjes aan doen, dat zou een stuk leuker staan. Maar de rest is heel erg leuk!
Vesst Top, Local Store Skirt

Jaja, en alweer de creepers...
Vesst TopLocal Store Skirt

Ebay Jacket, Yolo Originals Shirt, 6ks Pants, Wholesale7 Boots, Topshop Socks
In één woord, gaaf! Lekker stoer en dat leren jasje maakt het plaatje helemaal compleet.
Ebay JacketYolo Originals Shirt6ks PantsWholesale7 BootsTopshop Socks

Zoals jullie zien ben ik wat meer van de stoere dingen, en ben ik eigenlijk helemaal niet van de hakken, de grote sieraden en de bling-bling. Doe mij maar gympen, een spijkerbroek en een leuk shirt! Wat ringen aan mijn vingers en mijn outfit is (bijna) compleet!

Wat zijn jullie favorites? 



Geen opmerkingen: