Pagina's

zondag 16 februari 2014

Personal/ ABC Tag

Zoals jullie onderhand al weten ben ik erg enthousiast over tags, en ik vind het super leuk om ze in te vullen. Daarom ben ik vandaag op zoek gegaan naar een leuke tag en vond deze op de blog van Charlotte (www.xxxcharr.nl), one of my favorite blogs. Het hele alfabet rond met verschillende persoonlijke vragen. Lezen jullie mee?



Age

Ik ben pas 16 jaartjes oud, en ik wacht nu al op mijn 17e verjaardag, ik ben jarig op 23 Augustus, geboren in 1997. Al mijn vrienden worden al zeventien en mijn vriendje ook (dat is niet erg trouwens). Maar doordat ik ben blijven zitten heb ik ook wat mensen die juist weer veel jonger zijn, ik ben dus een beetje het midden van mijn vriendenkring, geen problemen mee! 

Best Friend 

Oh zo moeilijk te kiezen dit. Maar mijn liefste vriendinnetje is toch wel Naomi, ben blij met haar als vriendin! Maar met je vriendin heb je veel ups en downs altijd? Dat hebben wij ook zeker gehad, maar at the end is zij toch wel zeker een van mijn beste vriendinnetjes. Maar eigenlijk is mijn vriend ook wel mijn beste vriend, tegelijkertijd. Zo veel te noemen eigenlijk als het er op neer komt! 



Chore you hate

Net zoals Charlotte vind ik afwassen verschrikkelijk, onze vaatwasser is tijdelijk kapot en nu moet het dus allemaal met de hand... verschrikkelijk werk! 

Dreamhouse

Ik hoef niet zo'n luxe villa of groot pand, gewoon een lekker boerderijtje zou ik al te gek vinden. Met mijn lieve vriend, gezin en mijn eigen paardje natuurlijk (al krijg ik dat er nu nog niet in, Marijn (mijn vriend) vind dit helemaal niks jammer genoeg). Ik hoef geen groot huis om het gezellig te maken, dat vind ik juist leuker in een wat knusser huisje. Gewoon een iets modern boerderijtje vind ik leuk, maar ik zou me ook prima kunnen vinden in een gewoon twee onder één kap huis. Je maakt het zelf altijd gezellig! 

Essential start of your day 

Een douche! Ik kan niet naar beneden en andere dingen doen als ik niet mijn warme douche heb gehad, dan ben ik pas echt wakker en ga ik rustig naar beneden voor mijn klaargemaakte (hoop ik) kopje thee. Daarna lekker ontbijten, telefoon checken en klaar maken voor school!

Favorite colour 

Hmmm een moeilijke want ik heb in alles wel een andere favoriete kleur. Bijvoorbeeld in kleren vind ik een grijstint altijd erg mooi, en zwarte broeken vind ik helemaal geweldig. Maar in leuke accesoires vind ik een roze tintje wel weer gaaf! In mijn kamer heb ik bijvoorbeeld zwart wit en roze, maar met tassen heb ik ook weer een hele andere smaak. Mijn meest afschuwelijke kleur? Geel of groen! Daar heb ik echt een hekel aan.

Gold or silver?

Ik neig de laatste tijd steeds meer naar het ouderwetse zilver, maar in kettingen of grote armbanden vind ik goud weer erg mooi. Het ligt er maar net aan wat voor outfit je aan hebt! 

Height

Ik ben 1,71 lang! Prima lengte vind ik zelf, ik hoef niet groter en niet kleiner.



Instruments I play 

Piano! En natuurlijk zing ik daar ook wel eens bij. Ik speel al sinds mijn 7e jaar piano, dat is dus nu al 9 jaar lang! Ongeveer twee jaar geleden ben ik gestopt met lessen, omdat ik van de pop kant alles al geleerd had en het saai werd. Ik wil geen klassieke muziek spelen, dus hield het op. Nu speel ik lekker voor mijzelf als uitrusting of gewoon omdat ik het super leuk vind om te doen! 

Job title 

Etos! Ik werk daar nu bijna een jaar en het bevalt prima, soms wel lange dagen maar wat zou je anders doen op je vrije dag? Ik vind het hartstikke leuk om mensen advies te geven over beauty producten, vooral als ik ze zelf al eens heb gebruikt en ze dus ken. Ik werk in een buurtetosje dus je gaat je klanten ook herkennen en dat is nog het leukste! Je maakt vaak op een rustige zaterdag een babbeltje en je hebt altijd genoeg tijd om mensen goed advies te geven en te helpen, een super leuk weekendbaantje dus! 

Kids

Gelukkig nog geen een, met 16 jaar vind ik het daar ook nog geen tijd voor... Later zou ik wel graag 2 of 3 kinderen willen, een gezellig gezinnetje.

Life is incomplete without 

Mijn lieve vriend! Ik ben nu al bijna 10 maanden met hem samen en hij is een groot deel van mijn leven geworden. Hij is mijn beste vriend, mijn grote liefde en degene met wie ik gewoonweg alles kan bespreken! Hij is er altijd voor me en dat waardeer ik enorm! 



Music which you always listen to

All time low en de top-40. All time low is mijn favoriete band en ik vind eigenlijk al hun numers toppie! Vooral therapy vind ik een erg mooi nummer. Vroeger was ik altijd in to Justin Bieber, is natuurlijk nog steeds een lekker ding maar hij gaat een beetje de verkeerde kant op, erg jammer. En natuurlijk luister ik gewoon ook naar de top-40!

Nickname

Maikie, maik, gewoon afkortingen van mijn naam eigenlijk. Ik heb niet een speciale nickname eigenlijk!

Overnight hospital stays

Nog nooit gelukkig! Ik ben wel een aantal keer in het ziekenhuis geweest maar niet blijven slapen. Hopelijk gebeurt dat voorlopig ook nog niet! 

Phobias or fears

Spinnen, insecten en ik heb ook wel een beetje claustrofobie. Daar kwam ik achter toen we met een schooltripje door een kleine tunnel moesten onder de grond, ik wilde direct terug want ik flipte gewoon. Ik vindt dat zo eng! 

Quote from a movie 

I love you. I am who I am because of you. You are every reason, every hope, and every dream I've ever had, and no matter what happens to us in the future, everyday we are together is the greatest day of my life. I will always be yours.


Geen opmerkingen: