Pagina's

zondag 16 februari 2014

Maybelline Dream Smooth Mousse Foundation

Ook het product wat ik vandaag ga reviewen komt van de Big Bazar, genoeg inkopen gedaan daar dus! De make-up was daar super goedkoop, ik heb deze foundation van Maybelline binnengehaald voor maar EUR 2,99! Super goedkoop dus voor Maybelline foundation. Ik ben gek op het uitproberen van nieuwe foundations, dus daarom heb ik deze ook meegenomen. Ik was erg benieuwd, want ik heb nog nooit een foundation van Maybelline gehad. Dat beloofd dus wat! Ik heb hem meteen voor jullie getest, lezen jullie mee?




Ik heb de mousse foundation in de kleur 'Sand'. Dit was ook de enige die er lag, en dat was gelukkig mijn kleurtje! Ik vind het sowieso al een erg handige verpakking, het sponsje zit aan de andere kant van het foundation blikje. Het nadeel is alleen dat er niet veel foundation in dit blikje past, maar ja voor EUR 2,99 vind ik dit prima! 


Het is een erg fijn product! Het dekt prima, en je hebt niet het gevoel dat er verf op je hoofd zit, daar heb ik een vreselijke hekel aan namelijk. Het is een erg natuurlijke foundation, het valt niet op dat je foundation op hebt en dat is natuurlijk ook een pluspunt! 

Ook is het een erg zachte en soepele foundation, vandaar ook 'smooth', het smeert makkelijk uit en je hoeft niet veel op  te doen om het maximale dekeffect te krijgen. Ik ben echt enthousiast over deze foundation maar ook vooral over het handige potje, alleen nog een spiegeltje en dan zou het helemaal compleet zijn! 

Hebben jullie dit product al eens getest? 



Geen opmerkingen: