Pagina's

dinsdag 18 februari 2014

Beauty/ My Favorite Nailart

Nailart, wie vindt het nou niet leuk? Ik vind het geweldig, en ben altijd vooral blij met het resultaat. Het proces vindt ik wat minder, en raak snel gestresst door al het gepriegel. Maar alsnog, ben ik er gek op en wil ik graag mijn favoriete nailart met jullie delen! Ik heb wat DIY nailarts opgezocht, en met afbeeldingen aangegeven hoe je het moet maken. In stapjes natuurlijk, anders is het te moeilijk. Kijken jullie mee?






Hoe leuk is deze? En volgens mij niet eens heel moeilijk, ook valt er weinig te knoeien wat voor mij dan weer een pluspunt is. Je kunt dit natuurlijk ook met verschillende kleurtjes doen, en er een leuke combinatie van maken!



How cute! Helaas heb ik hier niet de nagels voor, de mijne breken snel af door mijn werk etc. Eigenlijk wel super jammer! Weet iemand een goede verstevigende nagellak, die dan ook écht werkt? Heb er al zoveel uitgeprobeerd, maar tot nu toe geen effect gehad ..



Dit heb ik ook eens gedaan! Ziet er best makkelijk uit, maar is in feite nog vrij pittig. Je moet hiervoor wel echt een removerstiftje hebben, anders krijg je de restjes niet weg!



Aw aw aw! Maar helaas.. alweer geen nagels voor deze nailart. Maar wel super schattig!



Wauw, super mooi! Dit zou ik nog redelijk kunnen doen, maar ik weet niet of dat zo makkelijk gaat met al die dunne lijntjes en vormpjes. En het geduld moet je er ook maar voor hebben! Het ziet er wel super leuk uit, en ik ga het zeker eens proberen!



Dit is wel heel vet om op basic nepnagels te doen! Of natuurlijk gewoon op je eigen nagels ;-)



En alweer iets wat je er over kan plakken, zodat je super leuke vormpjes krijgt op je nagels. Dat roze doorzichtige vind ik ook erg vet staan!

Cute DIY Nail art for summer

En dan de laatste, tevens de moeilijkste denk ik! Helaas geen stappen gevonden op internet maar ik ken er wel een paar. De watermeloen bijvoorbeeld. Je lakt eerst je nagels roze, dan het groene, en met een dun kwastje de laatste effecjtes. De rest spreekt geloof ik voor zich!

Welke vinden jullie het leukst? En welke gaan jullie zeker uitproberen? 



Geen opmerkingen: