Pagina's

zaterdag 16 augustus 2014

Intense Repair 60 Seconds Treatment Shot Dove

Omdat ik erg last heb van droog en dood haar heb ik deze kleine treatments aangeschaft, misschien werkt dit dacht ik. Ik heb onderhand al zoveel producten geprobeerd dat ik eigenlijk de hoop al een beetje had opgegeven. Nadat ik mijn haar blonder had geverfd is het helemaal verkeerd gegaan, en dat moet dus verholpen worden! En laat dit nou het perfecte middeltje zijn, dacht ik. Vandaag deel ik met jullie wat deze shots hebben gedaan met mijn haar en of het heeft gewerkt. Kijken jullie mee? 



In eerste instantie dacht ik, dit kleine tubetje kan toch niet zorgen dat mijn haar opeens weer gezond is? Nee dat kan ook niet, maar dit product werkt zeker voor een bepaalde tijd. 

Ik nam hem mee onder de douche, het is een gek klein tubetje maar er komt nog best redelijk veel uit, in ieder geval genoeg voor mijn haar (ik heb redelijk lang haar). Je smeert dit goedje van je puntjes tot ongeveer het midden van je haar in, laat het een minuut zitten en spoelt het daarna weer goed uit. Mijn haar voelde direct super zacht aan, en zelfs nadat ik het geföhnt had (ik weet het, ongelooflijk slecht), voelde het nog steeds goed! Een klein wondermiddeltje dus, deze treatment shot. Ook is het fijn aan dit product, dat het een stuk hygiënischer is dan bijvoorbeeld van dezelfde lijn, de pot met het masker, waarbij je iedere keer opnieuw met je handen in moet, ook nog een voordeel dus! Deze treatment shot heb ik gehaald bij de Etos, voor maar 1,- in de actie! De normale verkoopprijs is EUR 1,29. 

Kennen jullie dit product al? Zo ja wat vind je er van? En zo nee, ga je het na deze review gebruiken? 


Geen opmerkingen: