Pagina's

zondag 17 augustus 2014

Andrélon Natuurlijk Puur

Vaak hoor je dat al die oliën en serums niks helpen aan je haar, het is gewoon chemische troep. Toen kwam de lijn van Andrélon, natuurlijk puur, wat zoals de naam al zegt natuurlijk is. Geen parabenen, geen siliconen en geen kleurstoffen. Hoog tijd om die lijn eens uit te proberen dus! Ik test voor jullie de crèmespoeling, shampoo en het masker van Zijdeglans & Zen, voor dof en vermoeid haar. Kijken jullie mee? 






Als eerste natuurlijk de shampoo. De flacon ziet er ook mooi natuurlijk uit, geen poespas en het straalt een soort rust uit, wat het je haar uiteindelijk ook zou moeten geven. Allereerst viel mij op dat je weinig nodig hebt om het lekker te laten schuimen, iets wat heel belangrijk is voor mij. Omdat ik lang haar heb is een shampoo fles waarbij ik veel moet gebruiken zo leeg, en dat is zonde! Een goede eerste indruk dus. Ook ruikt de shampoo erg lekker, wat natuurlijk ook belangrijk is. Na de shampoo te hebben uitgespoeld voelt mijn haar al een stuk zachter, maar ik merk wel dat ik zeker nog een conditioner nodig heb om het af te maken. Geen probleem, want dat hoort er bij.


Daarna heb ik dus de conditioner getest, die ik ook lekker vond ruiken maar waarbij ik toch wat meer moest gebruiken om mijn haar geheel te kunnen insmeren met de spoeling. Een minpuntje dus. Maar toen ik het uitspoelde voelde mijn haar zo zacht aan! En dat is wat het product uiteindelijk ook moet doen. 


Als laatst gebruikte ik het 1-minuut masker, ook een erg fijn product. Het heeft dezelfde geur maar jammer genoeg ook het zelfde probleem als de conditioner, je hebt er wel redelijk veel van nodig. Maar niet getreurd, hij werkt super! Je hoeft hem echt maar 1 minuut in te houden, en je haar is al zijdezacht. Ook een goed product dus!

Voor mij is de Natuurlijk Puur lijn dus nu al goedgekeurd, ook al heb ik de rest van de producten nog niet uitgeprobeerd (maar dat ga ik nu zeker doen!) 

Kennen jullie deze lijn al? 


Geen opmerkingen: