Pagina's

woensdag 3 september 2014

Rimmel London BB-Cream

Omdat ik al veel goede dingen heb gelezen over de BB-Cream van Rimmel London moest ik hem natuurlijk ook zelf gaan uitproberen. En ik moest tenslotte ook nieuwe hebben, want na een vakantie in Turkije moet je toch je foundation een kleurtje donkerder kopen. Zonde van de portomonnee, maar leuk om weer nieuwe posts over te doen! Dus hierbij, een review. Lezen jullie mee? 



Als eerst het uiterlijk van deze crème. Hij is een beetje standaard, maar het valt wel op, als je een BB-Cream nodig hebt zie je deze meteen staan in het Rimmel London vak. Maar ik test het product natuurlijk om de werking. 

Er zit geen overduidelijke foundation geur aan, wat ik zelf behoorlijk vind stinken dus dat is pluspunt nummer één! Daarnaast is het ook een fijne suspensie, het smeert makkelijk uit en is niet te dik. Wel is het jammer dat er maar twee kleuren verkrijgbaar zijn, light en medium/dark. Dus als jij een middel huid hebt, moet je eigenlijk gelijk naar de donkerste toe, die vaak dan weer net iets te donker is, en de lichtste weer te licht. Zelf heb ik geen donkere huid dus deze bb-cream was de perfecte kleur voor mij. 

De dekking is ook prima, niet té gelukkig want dan zie je weer dat je foundation op hebt, en voelt het aan als een masker. Dat is bij deze bb-cream helemaal niet zo! Hoort ook eigenlijk niet zo te zijn met een  bb-cream dus Rimmel heeft het perfect gedaan. Je oneffenheden worden wel redelijk netjes bedekt, maar als je echt een hele onzuivere huid hebt zou ik je dit product niet aanraden, hij dekt niet optimaal. 


De prijs van deze bb-cream is ideaal! Maar EUR 9,99 dus dat is het proberen zeker waard.

Hebben jullie deze bb-cream al thuis liggen? 


3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jouw blog is echt super gaaf!x

Maike zei

Dankjewel!

Maike zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.