Pagina's

zaterdag 6 september 2014

Personal/ Wishlist

Na lange dagen school heb ik 's avonds gewoon de behoefte om achter mijn laptop te duiken en lekker rond te snuffelen op het internet. Op sites als miniinthebox, H&M en andere leuke webshops kom ik vaak leuke dingen tegen, en die houd ik in mijn achterhoofd! Vandaag zal ik deze met jullie delen. Kijken jullie mee? 




1. Nike Air Vortrex Vintage 
Ik heb zelf niet veel met die nieuwe nikes, de roshe run etcetere. Doe mij maar gewoon de basic! Past bij alles, zit goed en zijn vooral niet té lomp, zo als sommige air max (sorry voor degene die ze hebben). De nike air vortrex zijn perfect! 



2. Maybelline Superstay 14H Lipstick
Omdat ze nog best prijzig zijn en ik nog genoeg lipsticks heb liggen, staat deze verlopig nog even op mijn wishlist. De Maybelline SuperStay 14H lippenstift - 455 Burst of Colour! Hij is wel erg zomers, maar er mag ook wel wat vrolijkheid in de herfst zitten ;) 


3. Dit mooie zachte vest van de H&M! 
Geweldig voor in de winter, lekker warm, en praktisch want het past bijna over al bij! 


4. Lanvin Eclat d'Aperge 
Deze parfum ruikt zo lekker! Helaas is hij wat prijzig dus staat hij nog op mijn wishlist. Weet je niet hoe hij ruikt? Dan zou ik hem zeker eens proberen! 

                                           

5. Gestreepte blazer H&M 
Deze blazer is zo lief! Ben ook al een tijdje op zoek naar een korte blazer, en deze viel mij direct op! 

Ik zal niet meer op mijn wishlist gaan zetten want dan wordt ik té over enthousiast van alles. Gelukkig ga ik zometeen naar Lelystad om te kijken voor een winterjas! 






Geen opmerkingen: