Pagina's

dinsdag 28 januari 2014

Review/ Kingsley House Cocoa Butter Cream

Hello guys,

Vandaag weer een review over een pas geshopt product, een lekkere cocoa butter cream. Ik ga nog niks over de werking verraden, maar hij ruikt heerlijk! Hij is van het merk Kingsley House, wat ik eerder nog niet kende. Ik heb dit product geshopt bij, lekker goedkoop, een op=op winkel. Daar hebben ze vaak super lekkere producten voor een klein prijsje, zo was deze grote pot maar EUR 1,69! Maar je kan er niet om heen, het ziet er goedkoop uit, het voelt goedkoop en het is ook gewoon goedkoop. Maar dat neemt niet weg dat het een super fijn product is! Ik denk dat ik mijn favourite heb gevonden. Lezen jullie mee?




Toen ik hem opendeed (dat is altijd het eerste wat ik doe als ik een lekker product heb geshopt) rook ik al direct de lekkere geur van cocoa, maar ik moet eerlijk zijn, toen ik 's avonds in mijn bed lag werd ik uiteindelijk wel een beetje misselijk van deze geur. Kingsley House zegt dat dit product je huid verzacht en versoepeld, dat het een rijke vochtregulerende formule heeft, dat het de droge huid effectief voedt, dat het de huid verzacht en verlicht, dat het striae helpt te verminderen en dat het uitstekend te gebruiken is als aftersun. De laatste twee heb ik niet kunnen testen omdat ik één geen striae heb en twee er nog steeds geen zon is (jammer genoeg) in ons kleine landje. 

De rest heb ik wel kunnen testen en daar ben ik super tevreden over! 

Foto

Ik vond de botercrème aan het begin een beetje nattig en vies aanvoelen, maar toen ik hem op mijn huid smeerde werd het heerlijk zacht. Het is uiteindelijk juist goed, het is hierdoor super luchtig en zacht. Ook is het een enorm pluspunt dat hij eigenlijk maar niet op raakt, deze pot van 500 ML ga ik nog een tijdje kunnen gebruiken denk ik! 

Dit is echt een aanrader, mijn huid was de ochtend nadat ik het op had gesmeerd super zacht en soepel, en het zag er niet dof meer uit. Een prima product voor zeker een prima prijsje dus! 


1 opmerking:

ALBOE.nl zei

Oh ben echt benieuwd naar de geur!