Pagina's

maandag 27 januari 2014

20 Randiom Questions!

Hello guys,
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een leuke, random vragenlijst heb beantwoord. Vind het zelf leuk om te doen, en ga het dus nu weer een keer doen! Geen onderwerp of thema, gewoon random vragen. Ik ben zelf ook benieuwd, ga ze nu voor het eerst lezen en beantwoorden! Kijken jullie mee?






1. Grab the book nearest to you, turn to page 18, and find line 4?
Ik zit nu op school geen boek dus, sorry! 

Stretch your left arm out as far as you can, What can you touch?
Het einde van mijn schooltafeltje. 

Before you started this survey, what were you doing?
Aan het fietsen naar school. 

What is the last thing you watched on TV?
Ehmm.. moeilijk vraag best wel! Gisteravond was dat, ik keek volgens mij de tv-show, veel meer bijzonders is er niet op zondagavond. En ik kijk geen boer zoekt vrouw dus er blijft niet veel van over! 

Without looking, guess what time it is
16:05 

Now look at the clock. What is the actual time?
16:00! Bijna goed dus :D 

With the exception of the computer, what can you hear?
Mijn lerares die aan het praten is, en ik hoor een paar mensen wat op hun laptop typen. 

When did you last step outside? What were you doing?
Een kwartier geleden nog, ik pakte mijn fiets en wilde op weg gaan naar school! 

Did you dream last night?
Niet dat ik weet... maar volgens mij vergeet je dat erg vaak als je een lange droom hebt gehad. 

Do you remember your dreams?
Sommige! Ik weet dat ik vroeger altijd een nachtmerrie had, dat ik in een tunnel zat met allemaal vleermuizen en enge insecten en dat ik er niet meer uit kwam. Heel angstaanjagend toch? Haha. 

When did you last laugh?
Daarnet nog!  

Do you remember why / at what?
Mijn vriend wilde opeens een fotosessie houden, en hij stond er best wel belachelijk op. Zijn ene oog hing en de ander stond scheef, daar kan ik dus vrij hard om lachen. 

What is on the walls of the room you are in?
Ehm even kijken. Een schilderij van een oude fiets, een schilderij van een soort oud huisje, een foto van een hond, een poster van lord of the rings, en een landkaart van Engeland. Een typisch lokaal dus, niks bijzonders. 

Seen anything weird lately?
Eh nee eigenlijk niet.. naja vast wel maar niet dat ik onthouden heb! 

What is the last film you saw?
Home alone.. met kerst. Stom toch? Ik kijk echt bijna nooit films, alleen als er toevallig iets leuks op tv is of als ik een keer naar de bioscoop ga. 

If you could live anywhere in the world, where would you live?
New-Zeeland! Zeker weten. Daar woont een penvriendin van mij, en ik vind het een super mooi land. Wil ik natuurlijk wel aan het strand wonen! 

If you became a multi-millionaire overnight, what would you buy?
Kleren, schoenen, beautyproducten, sieraden, en van alles! Gewoon alles wat ik tegenkomen en wat ik leuk vind :D 

Tell me something about you that most people don't know.
Eh ik ben niet zo'n geheimzinnig persoon eigenlijk. En de dingen die ik mensen niet vertel, vertel ik omdat ze dat ook niet hoeven te weten, logisch toch? 

If you could change one thing about the world, regardless of guilt or politics, what would you do?
Politiek, ik vind het maar onzin. Ze praten altijd heel wijs, maar er gebeurt niet erg veel goeds voor burgers toch? Vaak nog steeds allemaal problemen. 

Do you like to dance?
Niet als sport of iets, maar wel gewoon tijdens feesten enzo! 

What do you think? Vaker vragenlijsten doen? Ik vind hetzelf wel leuk om te beantwoorden, maar jullie moeten het natuurlijk ook leuk vinden! 


Geen opmerkingen: