Pagina's

zondag 26 januari 2014

Review Bourjois Healthy Mix Foundation

Hello guys,

Vandaag weer een review, over Bourjois dit keer. Ik heb eerder nog nooit dit merk gebruikt, en was benieuwd omdat ik er veel positieve reacties over te horen kreeg. Ik ben gek op foundations en nam daarom dus de Healthy Mix mee van Bourjois. Deze leek mij goed, omdat het niet van die vette plakkerige zooi leek toen ik het testte. Van de Bourjois Healthy Mix krijg je een gezonde glow en er zitten ook nog eens voedende ingredieënten in. De fruitextracten zorgen voor de gezonde gloed: de abrikoos voor helderheid en glans, meloen voor hydratatie en appel voor bescherming. Ook is er nog extra Vitamine E aan toegevoegd. Hydratatie, bescherming en verzorging, allemaal in één foundation. Deze moest ik dus wel meenemen! Lezen jullie mee? 






Ik heb kleur nummer 51: Light Vanille meegenomen. Ik neem meestal de lichtste teint, omdat mijn huid niet erg donker is en ik liever een iets wittere huid heb met een leuke blush, zodat je toch geen spook bent, dan een oranje foundation hoofd. Daar heb ik namelijk echt een hekel aan, als je goed ziet dat iemand foundation op heeft. 



De foundation heeft een super mooi flesje, van glas en met mooie zilvere letters. Het ziet er heel chique uit, en dat mag ook wel voor EUR 14,99! Natuurlijk ging ik hem meteen testen. Deze foundation dekt niet erg goed, maar geeft je huid wel een natuurlijke glans, en maakt je huid inderdaad zacht! Ik heb er ook een hekel aan als de foundation voelt als verf op je hoofd, maar dat is deze totaal niet. Hij is erg licht en je merkt bijna niets van de foundation. Ook ruikt hij hemels! Dat merkte ik direct toen ik wat op mijn sponsje deed. Dat is trouwens ook het beste om te doen, je foundation aanbrengen met een sponsje. Zo verdeel je het beter op je huid en krijg je geen vieze foundation vlekken op je kleren na het opbrengen. 


De foundation blijft helaas niet 16 uur zitten, maar zeker wel een paar uur. Hij is vrij vloeibaar en smelt mooi samen met je huid. De foundation is ook te koop in erg donkere kleuren, dus als je een donkere huid hebt en je geen goede foundation kunt vinden, is dit echt een aanrader! 

Al met al ben ik vrij positief over deze foundation! Hij maakt je huid niet droog, voelt luchtig en licht aan, ruikt heerlijk en maakt je huid soepel en zacht. Ik zou zeggen, probeer hem ook eens uit! 


1 opmerking:

Charlotte zei

Ziet er fijn uit maike! Mooie lichte kleur :)