Pagina's

woensdag 12 februari 2014

Blog ideeën voor inspiratie!

Af en toe hoor of lees ik dat bloggers even niet weten waar ze over moeten bloggen, of ik merk bij mezelf dat ik wel eens in een andere stijl wil bloggen dat wat ik meestal doe. Om deze reden dacht ik, laat ik eens een lijstje maken met verschillende typen van blogposts. Ik kwam er achter dat er echt enorm veel zijn, en dat ik dus nog genoeg mogelijkheden heb om te varieren. Een aantal heb ik al wel gedaan, maar het is natuurlijk leuk om deze nog eens te herhalen! Lezen jullie mee? 


Day 18 (brainstorming)


  1. Interview (bijvoorbeeld met een andere blogger)
  2. Review(boek/product/blog)
  3. Recensie (boek/film)
  4. Lijstjes (kan met alles)
  5. Infographics
  6. Zet andere blogs in het zonnetje
  7. How to (los een probleem op van je lezers)
  8. Vlog (videoblog)
  9. Stel je zelf voor (vraag je lezers zichzelf voor te stellen)
  10. Persoonlijk (schrijf iets over jezelf wat je lezers nog niet van je wisten)
  11. Laat je lezers vragen aan jou stellen 
  12. Beschrijf je blog doelen (Goed voor jezelf, leuk voor de lezer)
  13. Vraag blog (Stel een specifieke vraag aan je lezers)
  14. Poll 
  15. Gezamenlijke post (Schrijf samen met andere bloggers één post/serie)
  16. Maak een post met beauty of fashion tips 
  17. Beeld blog (geen tekst, maar foto’s of tekeningen)
  18. Lijst van je beste blogs
  19. Lijst van je slechtste blogs
  20. Reageer op een blog van een ander
  21. DIY's! 
  22. Tags 
  23. Fashion ideeën, inspiratie outfits
  24. OOTD 
  25. Photo Diary 
Dat waren er alweer 25, dus voor 25 dagen alweer bloginspiratie! 

Weten jullie nog meer leuke ideeën die er nog niet tussen staan? 


Geen opmerkingen: