Pagina's

woensdag 6 maart 2013

1000 PAGEVIEWS! New Tag: My Chosen One

Thankyouthankyouthankyou! Eindelijk de 1000 gehaald! Daarvoor ga ik nu een leuke tag doen over 'my chosen one'! Ik heb deze tag op lisanneleeft.nl gevonden, en hier moest je een quote uitzoeken die bij je past, en waarom deze bij je past. Ik heb gekozen voor:

 
 
Lezen jullie mee ?
 

 
Natuuurlijk is er een rede waarom ik deze quote heb gekozen! Het was wel lastig om te kiezen moet ik zeggen, maar deze is het geworden. 'Mijn to-do lijstje blijkt niet zo goed tegen de zon te kunnen', klinkt misschien oppervlakkig, maar ik heb er een betekenis achter gevonden. Voor mij betekent het een beetje iets zoals; Ik heb wel dat to-do lijstje, maar verder kom ik ook niet 'ik ga liever zonnen'. Voor mij klopt dit precies, ik heb van alles te doen, maar ik ben zelf een heel makkelijk persoon! Ik ga liever onderuit liggen en een soap kijken, of een ander tv programma, dan dat ik van alles ga doen. Ik ben dan eigenlijk ook wel een beetje lui, maar niet vervelend lui. Bij deze tag ik jullie lekker allemaal, omdat ik van iedereen nieuwsgierig ben welke jullie kiezen! Uit de volgende quotes kun je kiezen:
 
 
 
Dit vind ik ook een super mooie quote, gewoon om te zeggen dat je eigenlijk altijd je zelf moet zijn.
 
 
 
Ook dit vind ik voor mezelf een mooie quote, ik zeg 'nooit opgeven' dus!
 
 
 
Tjaaa, dit heeft voor iedereen natuurlijk een eigen betekenis.
 
 
 
 
Gotta handle it!
 
 
 
Deze heb ik wel eens vaker gezien, en ik vind hem echt super! Beetje lef hoort er bij toch.
 
 
 
Enjoy it all!
 
 
 
 
 
 
 
Dit is wel een grappige quote, want toen ik wat jonger was, had ik een t-shirtje met deze quote erop haha ! :)
 
 
 
 
 
 
 
Ennnn dat is mijn quote!
 
 
 
 
Hopelijk zie ik deze tag straks bij meer bloggers! Ben benieuwd naar jullie quotes :)
 
 
xoxo Maike 

Geen opmerkingen: