Pagina's

donderdag 14 maart 2013

PERSONAL/ Get to know me better tag !

Ik dacht laat ik maar weer eens een tag doen, deze keer kunnen jullie dingen over mij te weten komen! Ik heb deze tag via www.xxxcharr.nl, ik ben helemaal weg van haar blog! Kijk snel mee voor foto's en antwoorden :)

 

 
 
Geboortejaar? In 1997 :)
Hoe lang ben je? Ik denk nu rond de 1.72!
Waar dacht je aan toen je wakker werd? Ik dacht eigenlijk zoals elke ochtend, wat gaat die wekker toch eigenlijk veel te vroeg.
Waar ben je op dit moment? Op mijn kamer, zittend op mijn bed met 538 HITZONE aan, met op dit moment just give me a reason van pink! (wat ik by the way echt een super mooi nummer vind!).
Single/relatie? Happy single ! :D
 
 
Beschrijf je zelf kort, maar krachtig: Moeilijk dit altijd, maar het is toch wel, vrolijk, sociaal, actief, sportief, hyper, blogger, paardengek, belieber, gek, raar, vreemd tja. Wel duidelijk toch? :)
Guy crush? Tja, niet moeilijk! JUSTEEEEEEEEEN :D
Wat zou je op dit moment graag willen? Wat iedereen wil toch, zomer... En dan vooral zomervakantie! Ik kwam vanochtend beneden met ALWEER sneeuw, de eerste drie keer is het leuk maar ik mis het zomerweer nu wel echt hoor! Geef mij maar weer de zon!
Wat is je doel in het leven? Mijn doel voor nu is 4VWO halen zodat ik door kan naar 5VWO, daarna is het mijn eindexamen halen en dan een jaar naar new-zeeland mijn penvriendin opzoeken. En mijn einddoel? Tja toch wel gelukkig zijn!
Waar ben je bang voor? Op dit moment? Mijn pony verliezen. Ze is ziek, dus het zal wel niet lang meer duren, maar het is echt mijn grootste angst. En oja, spinnen.
Heb je je rijbewijs? Nee, nog niet, maar als ik 16,5 ben ga ik zeker al beginnen! Zo snel mogelijk toch ;)
Nagellak of lippenstift? Uhmmmm, nagellak! Niet moeilijk. Ik ben gek op nagellak, en eigenlijk, heel gek, heb ik niet eens lippenstift in huis! :o
Wat is je favoriete seizoen in het jaar? Zomer! Lekker weer (nja, niet altijd, het blijft toch nederland..), mijn verjaardag, op vakantie, GEEN SCHOOL, leuke kleren (jurkjes, rokjes etc.) en tja gewoon lekker genieten van het weer, zonnebrillen chillen met vrienden, 's avonds naar buiten, te veel om op te noemen dus!
Wil je ooit gaan trouwen? Nee ik blijf alleen met 20 katten in een volgepropt huisje, looooooneeeeer. Nee grapje, tuurlijk wil ik trouwen!
 
 
Ben je een healthy-freak? Uhmm, nou eigenlijk niet echt.. ik let natuurlijk wel op op wat ik eet, maar ik ben niet een echte healthy-freak!
Wat voor kleur haar en lengte heb je? Op dit moment heb ik donkerblond haar met lichte highlights, en mijn haar is eindelijk weer een beetje lang aan het worden! Ik had heel erg lang haar en heb dat voor de zomervakantie afgeknipt.. nu groeit het weer helemaal aan :D
Welke kleding/make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil graag een azteken print legging! Dat vind ik zo gaaf, en ik wil ook zo'n stoere hoge spijkerbroekje voor in de zomer! En dr. martens, iets te veel dus. En make up item? Ik wil wel weer graag de mascara van maybelline new york one by one hebben! Heb ik ooit gehad, maar werd mij op een gegeven moment iets te duur om telkens te kopen! :(
Heb je tattoos? Nee, maar ik wil er later wel heel graag een op mijn pols, 'believe'. Niet alleen omdat ik een belieber ben, maar meer omdat Justin voor mij die tektst echt een diepe betekenis heeft gegeven, en dat woord nu heel veel met mij doet.
Heb je piercings? Tellen oorbellen als piercings? Ik heb 2 gaatjes aan elk oor. Later wil ik wel graag een navelpiercing.
Draag je een bril? Nopp! Wel een tijdje gehad, maar nu niet meer! :D
Wat is jouw perfecte pizza? PIZZA HAWAII! Maakt niet uit van welk merk, als het maar pizza hawaii is!
Favoriete eten/drinken? Eten: Pannekoeken!! :D Drinken: Fernandes, ben ik echt verslaafd aan..
Wat is het laatste wat je hebt gekocht? Een halsketting bij HEMA, hij was maar 2 euro! Ik had er een nodig voor het gala dat ik morgenavond heb, maar ik vind hem voor normaal ook heel erg leuk!
Wat deed je vanochtend om 8:00? Ik was jammer genoeg op  de fiets naar school.... KOOOUD!
Favoriete ijsje? Gewoon softijs met van die disco spikkels, mjammm.
Ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? Eigenlijk sta ik vroeg op, omdat ik ervan hou om 's ochtends veel tijd te hebben! Maar ik slaap wel hevig, mij krijg je niet wakker...
Wat zijn je plannen voor 2013? HAVING FUN WITH FRIENDS! :)
 
 
Met hoeveel kussens slaap jij? 1... ?
Ben je een ochtend of een avond persoon? DEFINITELY een avond persoon! 's ochtends ben ik meestal chagerijnig en moet je me niks vragen want daar staat de doodstraf op. Naar mate het avond wordt word ik steeds drukker en vrolijker en hyperder en tja... DRUK! :D
Ben je geordend of rommelig? Eigenlijk rommelig... mijn kamer is een zooitje.. maar ik kan er niet tegen als er dingen kapot gaan of als het echt té rommelig wordt!
Wat wil je op dit moment graag zien? Pitch perfect! Hoor iedereen er erg enthousiast over, en ik wil deze film nog steeds graag zien!
Wat verwacht je in tien jaar te hebben bereikt? Ik hoop mijn diploma voor het VWO, goed baantje, leuke vriend en tja, gelukkig en gezond zijn toch! Oja en een eigen paard zou wel leuk zijn haha.
Wat mis je op dit moment? Een ober uit het hotel waar ik deze vakantie was... hij was té cute! Op mijn verjaardag daar kwam hij met andere obers voor me zingen, gaf me taart (hij voerde me hahahah), we sneden samen taart en gingen op de foto. Hij liep daar altijd met zijn karretje en lachtte zo lief naar me! We hebben nog soms contact, maar hij woont in Turkije, maar ik mis hem zo!
Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van je zelf? Tja.. ik denk gewoon dat ik slank ben? Niet té dik ben gewoon mooi slank vind ik zelf. Al moet ik daar wel goed opletten, omdat de ene helft van mijn familie aanleg heeft, en ik dus ook! Is niet echt een lichaamsdeel, maar ik kan het niet specifiek noemen...
Heb je een accent? Nopp, ik kom uit Dronten in Flevoland!
Zussen/broers? Hoe oud? Ik heb een zusje van 12! Leuke leeftijd.. not... haha, ik kan wel met haar lachen maar ze is me wel een arrogantje soms!
Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit? Door de week school, 's middags of huiswerk of naar mijn paard, 's avonds lekker bloggen ('s ochtends trouwens ook)  en muziek luisteren, chillen met vrienden, en in 't weekend ook naar m'n paardje en naar vrienden! 'S avonds kijk ik GTST, en vrijdag en zaterdag van die leuke familie programma's op rtl4 en sbs6! Fangirlen over Justin Bieber en Ryan Beatty (kennen jullie hem al? Zo'n goede zanger! Hij volgt me op twitter yuuuuuuuh!) En tja muziek muziek muziek! En bloggen natuurlijk zoveel :)
 
Bij deze tag ik jullie allemaal! :)
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuke tag! Ik ben ook echt meer een avond persoon haha :) leuke foto's ook!