Pagina's

woensdag 13 maart 2013

Beauty/ Most Favorite Madness !

Iedereen heeft wel zijn of haar beauty producten, die hij echt niet kan missen in zijn leven? Ik heb er in ieder geval genoeg! Van mijn nagellak tot mijn mascara, eyeliner en nog veeeel meer! Zonder die dingen ga ik het niet overleven denk ik. Dit keer ga ik wat van mijn must-haves ook laten zien! Lezen jullie mee?

 
 

 
We beginnen gewoon bij het begin, de meeste gebruiken of foundation/bb-cream/powder/consealer en nog veel meer! Zelf gebruik ik bb-cream van essence. Zonder die bb-cream heb ik niet zo'n heel erg zuivere huid, en deze red mij! Het goede aan deze bb-cream vind ik dat hij echt goed dekt, en hij helemaaaal niet duur is! Integendeel zelfs!
 


Hier zie je ook op dat het natuurlijk is voor je huid, dit klopt ook want het is helemaal niet vettig. Ook is het anti-bacterial, wat ook erg goed is voor je huid.

En dan mijn mascara, jullie hebben waarschijnlijk één van mijn favo mascara's al vaker lang zien komen, essence 'i love extreme'. Maar ik heb er nog een, maybelline new york 'one by one'. Deze is wel wat prijzig vergeleken de mascara's van essence, maar is het ook zeker waard! Je krijgt echt een fake lashes effect en er zitten helemaal geen klontjes meer bij. Hij is super fijn aan te brengen, omdat het een heel handig borsteltje is.





En bij al deze beauty producten hoort natuurlijk dat super fijne nagellak merk. Iedereen heeft het altijd over OPI, maar eigenlijk heb ik die nog nooit gebruikt.. zelf gebruik ik vaak de nagellak van essence, waar ik helemaal weg van ben, maar ik heb er ook heel veel uit turkije van het merk GABRINI. Nou hebben jullie hier waarschijnlijk niet heel veel aan, dus zal ik maar mijn favorite colour van catrice geven! En dat is de felroze! Zoals jullie al weten ben ik helemaal weg van knalroze. Het is een super fijn nagellak merk, en deze kleur dekt helemaal, je hoeft niks twee keer over te doen. Ook hoef je hem niet twee keer op te doen om hem feller te maken, want dat is hij direct al. Ook heeft hij een super handig kwastje, waardoor het lakken een stuk sneller en makkelijker gaat. En als laatst droogt hij ook nog super snel, wat ook heel erg fijn is!




En dan die handcrème van mij, is ook eigenlijk een beetje een verslaving geworden haha.. ik kan niet leven met droge handen, en omdat ik vaak bij paarden ben en druk bezig ben op stal, krijg je gauw van die ruwe werk handen, en dat wil je als meisje toch absoluuuut niet? Nee. Ook is deze ook nog super  goed voor je nagels! Daarom is dit dus ook een van mijn favorites! Kruidvat hand therapy hand- en nagelcrème. Hij is verrijkt met keratine en pro-vitamine B5, waardoor het echt super goed is voor je handen. Je merkt het resultaat snel, zachte handen. En het trekt ook nog eens super snel in, zodat je daarna niet vettige handen hebt! Ook hoef je maar een klein beetje te gebruiken om een goed resultaat te krijgen. Ook verstevigt het je nagels, en dat staat niet alleen op de verpakking, maar je merkt het resultaat ook echt! Door de vitamine-E in dit product, wordt je huid beschermd en gehydrateert. Een echte aanrader dus! :)



En dan mijn dag en nacht crème natuurlijk! Ik heb vroeger wel die van kruidvat gebruikt, maar dan had ik twee tubes voor dag en nacht en dat vond ik eigenlijk best vervelend, dus ben ik over gestapt naar essence. Daar heb je een soort bakje, met dag en nachtcrème in een! Super handig dus. Het product waar ik het nu over heb is my skin van essence! Zoals ik al zei is het een super handig bakje, wat heel makkelijk te gebruiken is. En doordat ik ook de bb-cream van my skin gebruik, is dit natuurlijk de perfecte combinatie! Het is heel glad spul, en je maakt je huid er helemaal niet vet door. Ook is dit echt gemaakt voor jonge meisjes, want de dag en nacht crèmes van volwassenen zijn vaak wat vetter.





En mijn favo parfum hoort natuurlijk ook tussen mijn must haves! Dit is... bruno banani magic woman. Ten eerste is het een suuuuuper mooi flesje! Een hele leuke en originele vorm. Het is een heerlijk zoete geur en je blijft hem heel erg lang ruiken! Dat vind ik zelf altijd heel erg belangrijk. Het is een echte eigen geurtje, tja hoe zeg je dat, zoiets heb ik nog nooit eerder geroken en dat maakt het wel speciaal toch? Ook is hij niet super duur voor een 'merk' geurtje.




En bij parfum hoort natuurlijk ook mijn deo. Dat is die van playboy, eigenlijk allemaal wel. Maar degene die ik tot nu toe het meeste gebruik is die van playboy 'play it sexy'. Hij viel me direct op omdat hij er zo leuk uitzag. En ondanks dat ik hiervoor iets zei over een parfum, heb je met deze deo eigenlijk geen parfum meer nodig. Hij ruikt super lekker, erg fris en zoet, maar niet te sterk. Ook blijf je de deo super lang ruiken, en hij ruikt echt super lekker!





Dit waren aantal van mijn Most Favorites! Natuurlijk heb ik er nog veel meer, maar dan wordt de post wel erg lang :D! Hoop dat jullie het een beetje leuk vinden, en ik zie uit naar jullie reacties!


 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk artikel! Dat parfum ken ik, erg lekker :)

Anne Solveig zei

Leuk artikel!