Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

HAIRFASHION/ Those Beautiful Hair Ribbons

Je kent ze wel toch? Ik ben er zelf ook helemaal weg van, die leuke haarbanden of 'zakdoeken' in je haar! Ze geven een super vrolijk effect aan je outfit! Meestal als ik een leuk spijkerjasje aan heb doe ik zo'n haarband in om het net even wat op te vrolijken. Ik krijg dan leuke reacties, dus ik zal hier een paar voorbeelden laten zien! Kijken jullie mee :) ?

 

Ik vind vooral die leuke boeren zakdoeken in je haar leuk, ze staan zo schattig! Zoiets als deze:
 
 
Of wat vinden jullie van deze dan? Ik heb hem toevallig gevonden, en die knoop voorop vind ik ook super leuk.
 
 
En hier even een aantal bij elkaar. De twee blouwe zijn eigenlijk gewoon die rooie maar dan in het blauw natuurlijk, en wat ik al zei kunnen ze schattig zijn, maar ook super stoer! Nou vraag ik me eigenlijk af waar je die boeren zakdoeken nog kunt kopen, weten jullie dit? En die witte vind ik zo lief.. !
 
 
En deze dan :o! Hoe vet, ik ga zeker even snel opzoeken hoe ze dit gedaan heeft.
 
 
Ook zie je ze vaak bij celebs zoals Miley Cyrus, Rihanna en Ariana Grande. Bij Miley en Rihanna vind ik ze vooral heel erg stoer staan, en bij Vanessa Hudgens en Ariana Grande vind ik ze super cute! En dan met de juiste zonnebril erbij.. perfect plaatje voor de zomer! :D. Maar niet alleen in de zomer hoor, in de winter zijn ze ook super tof.
 
En dan zou je ze ook nog in de zomer super leuk kunnen combineren met een blousje, een hoge stoere gerafelde short (met studs!) en een leuke zonnebril en natuurlijk die hoge kousen met gympen, die stoere look vind ik echt awesome! Wat vinden jullie?
 
xoxo Maike

11 opmerkingen:

Kirsten zei

Ziet er super leuk uit (: Ik volg jou ook terug!

Nina zei

Leuk! Ik volg je terug! X

Unknown zei

Super leuke blog en artikel!! Ik ga je blog zeker volgen. Wil je abonneren op mijn YouTube (": chajenn glaswo x

Nadiye Meral zei

ja! ik heb ook twee hoefddoekies die ik in de zomer draag. heerlijk zijn ze :)

Lana zei

Super leuk! Ik wil er ook graag een, maar vind ze nergens... Jouw blog is ook leuk, ik volg je terug. :) xoxo

Anoniem zei

leuk artikel! we volgen je terug :)
liefs, Fije enlynn

imfashionstoned zei

ooh ja super leuk

Anoniem zei

hoe heet dat ook alweer die zakdoeken voor in je haar? is speciale naam voor namelijk

Maike zei

Die heten bandana's!

Anoniem zei

Hoe maak je zoon zakdoek in je haar? Zoals het 2de plaatje dacht ik.. x

Maike zei

Zelf rol ik de zakdoek eerst op, schuin want anders is hij te kort. Daarna leg je hem gewoon aan de achter kant onder je haar, breng je de twee uiteindes naar het haar bij je voorhoofd en knoop je aan de zijkant een knoopje! Klaaar :)