Pagina's

maandag 11 maart 2013

NAILART: Easy to do !

Ik besefde vandaag opeens dat ik eigenlijk nog nooit echt een post heb gedaan over nailart, en dat kan natuurlijk niet, dus hierbij een post met super leuke en vooral easy to do nailart voorbeeldjes! Ik ben weg van nailart, en heb thuis ook meer als 60 potjes nagellak staan, en telkens als ik weer een kleurtje zie die ik nog niet heb, koop ik die er bij, alsof ik nog niet genoeg heb! En die vrolijke printjes op je nagels is toch super leuk? Kijken jullie mee?

 

 
Als eerst begin ik even met wat leuke dierenprintjes, en diertjes zelf. Want dat is natuurlijk té cute al die diertjes op je nagels, en die dierenprinten vind ik zelf ook super vet!
 
 
Deze heb ik zelf ook gemaakt en is super easy to do, je doet eerst gewoon een base coat, daarna lak je het bovenste gedeelte van je nagel met een boogje wit, en doe je daar boven op twee stippen, dan de oogjes en het neusje en je bent klaar!
 
 
Deze vond ik toch zo schattig, misschien wel wat moeilijk om te doen, maar hoe lief! Ik ga deze zeker eens proberen.
 
 
Deze kikkertjes gaan eigenlijk een beetje op dezelfde manier als de panda's en ze zijn ook super schattig!
 
En nu gewoon wat random leuke printjes :)
 
 
HOE leuk zijn deze dan?
 
 
 
Deze heb ik zelf ook eens gemaakt, en het is niet zo heel erg lastig! Je kunt als lijntjes gewoon eyeliner gebruiken, klinkt raar, maar werkt wel! Je moet er daarna wel een topcoat over heen doen, anders veeg je de eyeliner uit.
 
 
 
 
Deze nagels heb ik ook gemaakt toen ik zelf naar Parijs ging, super leuk natuurlijk, en hier kun je weer voor de letters eyeliner gebruiken!
 
 
 
 
 
 
Nou dit is wel weer genoeg denk ik, haha! Ik hoop dat jullie het leuk vinden, dan zal ik wat vaker leuke voorbeelden posten! Ik heb hier in ieder geval al een paar leuke ideetjes van, die ik snel uit ga proberen. Het resultaat zal ik ook wel posten!
 
xoxo Maike

2 opmerkingen:

Eline zei

Wat een leuke nailarts! Ik heb echt geen geduld om zoiets te doen, wel lak ik heel veel mijn nagels! Leuke post!
Liefs Eline xxx

Myrthe zei

ik. kan. dit. nieeet :(.
ookal is het makkelijk ik heb o procent geduld.

mijn thema is themes by james.
haha mijn muis is een donut dat vind ik echt cool :) xxx