Pagina's

zondag 10 maart 2013

PHOTODIARY: 3/10 March, the first!

Dusss, hier is hij dan! Mijn eerst photodiary. De eerste is van 3 maart tot vandaag, 10 maart. Ik zag dit op andere blogs, en vond het super leuk dus ben ik het zelf ook gaan doen! Dus hier is mijn photodiary! Kijken jullie mee?  :)

 


Deze week was eigenlijk niet veel aan, ik heb heel veel geleerd want het is tentamenweek! Maar toch de photo diary. Natuurlijk heb ik mijn favo serie made van MTV gekeken. En veel geblogt, en natuurlijk veel muziek geluisterd. Ook hard ik deze week voor de eerste keer in een tijdje weer een van mijn earcuffs in, wat vinden jullie er van?
 
 
 
 
Ook kwam ik deze week een super leuke quote tegen op tumblr, die ik echt heel grappig vond, en het klopt ook nog precies! Ik vind dat altijd leuk, als je een quote vind die ook echt precies klopt.
 
 
En dan nog maar zo'n quote..
 
 
Ook deed ik deze week voor het eerst weer even mijn I<3Justin Bieber sweater aan, omdat ik er achter kwam dat het nog maar 5 weken duurt tot dat ik naar de believe tour ga! Hij is wel een beetje groot, maar het gaat erom wat er op staat! :)
 
 
En dan nog zoiets, ik had deze week weer eens de DVD never say never er bij gepakt, en gekeken. Wat krijg ik toch kippenvel van die film, mensen die niet belieber zijn snappen dat waarschijnlijk niet, maar dat hij nu al 19 is.. de tijd gaat té snel! En dan mijn favoriete stukje.. De moeder van Justin (pattie): Justin, wat ga je doen? Justin (in zijn ski pak met een schep in de gang): scheppen! Pattie: wat ga je scheppen? Justin: Sneeuw, met een big smile. Haha geweldig!
 
 
En dan een hele speciale foto voor mij. Een foto van mij en mijn pony, waarvan ik deze week niet echt leuk nieuws heb gehad. Ze is al heel oud (27) en ik kreeg te horen dat ze iets heeft in haar hersenen waardoor ze langzaam aan helemaal gek wordt. Moeilijk, want zij betekent echt alles voor mij, ik ben al zo lang met haar ik kan niet meer zonder! Ze is mijn prinsesje, en ik weet echt niet wat ik zonder haar moet. Maar als ze binnenkort naar de sterren gaat, heb een goede reis maatje.
 
 
En dan een foto van mijn nieuwe lipstick! Van NYC, een hele mooie felle kleur. Normaal heb ik nooit een fel kleurtje op, maar deze vond ik juist wel mooi!
 


En een gesprek met mijn penvrienden Grace uit New Zeeland, ik praat al bijna 3 jaar met haar en ik wil, als ik straks klaar ben met mijn eindexamen, een paar weken naar haar toe!
 
 
En dan nog een foto van mijzelf, want zonder mij was deze week er toch niet? Haha, ik hoop dat jullie het leuk vinden als ik wekelijks een photo diary geef! Laat het weten via een reactie! :)
 
 
 
xoxo Maike
 
 
 
 

 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

danique zei

rode lippen staan je echt heel erg mooi !
en leuk zo'n penvriendin :D
leuke blog heb je !
xoxo

Maike zei

Dankje! Super leuk dat je reageert :)

Myrthe zei

Heey super leuke foto's!
Heb je dat meisje al een keer gezien in zeeland of dat niet?
Ahh ik ga ook naar het concert van justin bieber! :)
Ahhh sterkte met je pony & natuurlijk volg ik je terug!

wat is je tumblr? Dan kan ik je volgen! die van mij is www.justlittlefairytales.tumblr.com


xoxoxo Myrthe (rood staat je goed :))

Unknown zei

love your photo diary!!:) I love the idea of a photo diary, it gives a more in depth glimpse into someone's life. Perhaps I shall do one:) Thanks for the idea.

kisses, Sasha

sassychicsasha.blogspot.com