Pagina's

zaterdag 9 maart 2013

SPRING 2013: We love the colours!

De nieuwe kleuren van spring 2013.. want het is al bijna zover! Gelukkig maar, want ik ben de winter écht zat en ik wil weer in felle kleuren rond kunnen lopen, en 's ochtends niet zoveel moeite meer hoeven te doen om een outfit uit te kiezen! In de zomer doe je veel sneller dat ene hempje aan, omdat je in de winter er steeds nog iets over moet.. Lastig! Maar hier al vast wat tips voor de nieuwe kleuren in 2013.. Kijken jullie mee ?


Parijs



De kleuren voor voorjaar 2013 zijn vooral technicolor. Veel felle kleuren, en dan vooral in combinatie met elkaar. Maar wat we ook veel zien zijn lichtere kleuren. Denk aan sorbetkleuren, zoals lichtroze, mintgroen en lichtgeel. Of wat dacht je van icy kleuren, zoals lichtgrijs, heel lichtblauw en wit? In het voorjaar van 2013 zijn we dus een breed scala aan kleuren! Super leuk natuurlijk, want elke keer wat anders aan is natuurlijk goed voor de originaliteit!

 
Alle kleuren op een rij:
  • Alle tinten groen
  • Wit
  • Paars
  • Alle tinten geel
  • Felrood
  • Sorbet en pastelkleuren
  • Oranje
  • Zwart
  • Ijzige tinten, zoals lichtblauw en lichtgrijs
  • Kobaltblauw
  • Felroze
  • Naturel kleuren
  • Metallics
  • Marineblauw

Zelf ga ik veel leuke en felle kleurtjes dragen, omdat ik dat in de winter meestal niet draag. Maar wat vinden jullie van pasteltinten in de zomer? Ik mis de jurkjes, de rokjes, de topjes, kortom.. ik kan niet wachten tot het zomer is.. En jullie?


xoxo Maike 

Geen opmerkingen: