Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Beauty Secrets!

Omdat ik vorige keer erg leuke reacties kreeg op mijn 10 beauty secrets, ga ik nu weer een paar beauty geheimen onthullen! Zelf leer ik er natuurlijk ook van, en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden! Deze keer iets over crèmespoeling en shampoo, nails, summer legs en natuurlijk nog een special. En meer! Benieuwd? Lees mee!








Beauty secret #1
Shampoo & Crèmespoeling, bijna elk meisje gebruikt het toch? Maar hebben jullie ook wel eens dat verhaal gehoord, dat als je crèmespoeling gebruikt, je je haar juist opnieuw invet? Niets van geloven want dit is niet waar! Tenzij je het op de verkeerde manier doet... Mijn beautysecret voor deze keer is: Gebruik shampoo voor al je haar, maar crèmespoeling alleen het losse haar (dus niet boven op je hoofd!). Hierdoor wordt je haar boven op je hoofd niet zo snel vet als normaal, maar heb je toch mooi glanzend haar! (:


Beauty secret #2
Nails, nagels, nagellak, allemaal belangrijk. Mijn beauty secret voor deze keer, over nagel natuurlijk, iss.....: Dagelijke nagel verzorging. Klinkt logisch, maar voor vele is het dat eigenlijk niet. Knip als eerst je nagels op één lengte, als de een lang is als de ander, ziet dit er erg onverzorgd uit. Daarna, vijl je alles bij met een vijl van bijvoorbeeld essence; de vijl met stappen. Daardoor worden je nagels mooi glad, vijl ook je nagels boven op vanaf stap 3 (op de nagelvijl aangegeven). Zelf heb ik de nagelvijl van essence, en daar ben ik super blij mee! Daarna doe je er een laagje nagelharder over heen, en deze haal je niet weg de volgende dag als je alles op nieuw doet. Misschien kost dit wat tijd, maar het resultaat mag er zijn! :D

Beauty secret #3
Summer legs... wie wil ze nou niet? In de winter verafschuw ik mijn benen, ze geven haast licht! Maar tegen de zomer aan wil je toch wel is beginnen aan het verzorgen van je benen, zodat je in de zomer die mooie summer legs hebt! Begin met het gewone scheren van je benen, het liefst met een laagje zeep (of iets anders wat je onder de douche gebruikt) eronder, zodat je niet alleen je huid kwetst. Daarna scrub je het met een scrubhandschoen en scrubzeep, zelf heb ik die met kokoskorrels, dat werkt super! Daarna smeer je je benen helemaal in met bodylotion, en daarbij is het belangrijk dat je het er goed in masseert. Herhaal dit elke dag, en je hebt binnen no time summer legs!



Beauty secret #4
Skip the foundation!
Als je acné hebt, willen de meeste een hele laag foundation op doen. Niet doen. Foundation is voor vrouwen over de 30! Het zal niet alleen je natuurlijk schoonheid verbergen, maar foundation ziet er echt niet natuurlijk uit. Ook zal het je poriën verstoppen, en zal het alleen maar meer acné veroorzaken! Zelf gebruik ik de my-skin dagcrème met een kleurtje, wat gewoon goed is voor je huid, en het ziet er een stuk natuurlijker uit!

Beauty secret #5
Less is more..Ooit opgemerkt hoe goed sommige vrienden van je er uit zien zonder make up? Maakt niet uit hoe oud je bent, te veel make-up maakt je alleen maar lelijker. Als je foundation, poeder, blush, oogpotlood, mascara, oogschaduw, lip liner en gloss gebruikt elke dag, overdrijf je een beetje. Tone it down: alles wat je nodig hebt is goede mascara, concealer en een beetje gloss. Ook kun je wat blush gebruiken in de winter.

You like it?

xoxo Maike

3 opmerkingen:

belllezza zei

Handige tips! Ik ga je trouwens volgen, volg je ook terug :)?

Unknown zei

hi dear! thank you for visiting and following my blog..i am following you also :)

Myrthe zei

super leuuuk!


xxxx