Pagina's

woensdag 6 maart 2013

FAVORITE SONG :D

Dusss, hier is hij dan! Mijn favorite song van de week. Dit keer dan wel op een donderdag, maar ik verveelde me zo erg dat ik toch nog wat wilde posten! En vanaf volgende week zal ik ook beginnen met een photo diary per week! Lezen jullie mee?

 

 
Ennnn mijn favorite song of the week is gewordennnn; halo-beyoncé acoustic live. Beetje lange titel, en het is natuurlijk ook niet een echt opgenomen videoclip of iets, maar ik kwam hem laatst tegen op youtube, en ik was echt geschrokken van hoe mooi dat was!
 
 
Hier kun je hem bekijken, en ik hooop dat jullie dat ook gaan doen! Want dit is zó mooi! Ik heb hem gehoord via een vriendin van mij, en ik kreeg echt kippenvel! Ook omdat er (volgens mij afrikaanse) vrouwen met haar mee zingen soms, maakt het nog specialer!  Normaal vind ik Beyoncé al echt een super mooie vrouw, maar hier is ze echt amazing..
 
Gaan jullie de video bekijken?
 
ps: Jullie moeten ook eens haar quotes op zoeken, die zijn ook echt awesome!
 
xoxo Maike 

Geen opmerkingen: