Pagina's

woensdag 27 maart 2013

Personal/ tag; weird questions!

Vandaag maar weer eens een leuke tag, deze heb ik van tumblr! Hij sprak me aan omdat het super random vragen waren, en daar houd ik wel van! Ik hou super veel van tags, omdat ik het leuk vind om vragen te beantwoorden! En omdat ik vandaag vrij ben, heb ik genoeg tijd voor een lange tag! Dussss, lezen jullie mee?

 

1. Ben je veel pratend of juist verlegen?
Ik ben veel pratend! Maar het ligt er ook maar net aan met wie ik ben hoor, als ik met mensen ben die ik niet (goed) ken, ben ik juist weer heel erg verlegen!
 
2. Naar wie kijk je uit om hem/haar weer te zien?
Me beste vriendin Leonie, ik zie haar elke dag en vanavond gaan we weer samen, ik kan altijd super goed met haar praten!

 
3. Ben je makkelijk om mee om te gaan?
Ja eigenlijk wel! Je leert me snel kennen, en ik ben ook best wel snel bij. Daar bedoel ik mee, dat als ik eenmaal even met iemand gesproken heb, je makkelijk met me kan praten en lachen! Ik ben niet zo'n moeilijk persoon!
 
4. Als je dronken zou zijn, welke persoon zou jij dan fijn vinden als die je helpt?
Mijn beste, Leonie dus zoals ik al zei. Kan altijd met haar lachen ;D

 
 
5. Wat voor soort mensen vind jij aantrekkelijk?
Jongens? Ummm, ik heb eigenlijk niet echt een voorkeur. Ik wil wel graag spontane jongens, en niet al té verlegen! Ik moet met hem kunnen lachen, en mezelf met hem kunnen zijn dat vind ik het meest belangrijk! Maar het uiterlijk telt natuurlijk ook altijd wel een klein beetje mee! :D. Zoals Austin Gray vind ik echt super mooi! Ik val ook vooral op ogen namelijk.

 
6. Denk je dat je over 2 maanden een relatie hebt?
Weet ik niet! Je weet nooit wat er op je pad komt toch! :)
 
7. Met welke persoon had je voor het laatst een diep gesprek?
Met Leonie, wauw wat gebruik ik haar naam vaak in deze tag! Maar met haar heb ik altijd diepe gesprekken, kan met haar over alles praten namelijk!
 
8. Wat heb je als laatst voor een sms of ander berichtje gestuurd?
Mmmm even kijken... Dat was naar me zusje hoe laat ze thuis kwam, niet een heel interessant berichtje dus ;d!
 
9. Wat zijn je 5 favoriete liedjes op dit moment?
Uhmm, ik heb er zo veel! Maar ik denk that power - Justin Bieber ft. Will.I.Am als je deze nog niet hebt geluisterd moet je dat nu doen! Ook won't stop- Justin Bieber luister ik vaak de laatste tijd, een oud nummer, maar nog steeds super! En thriftshop ook! Maar die kent iedereen wel. Ook luister ik op dit moment graag naar Heart Attack - Demi Lovato en I knew You Were Trouble- Taylor Swift.

 
 
10. Vind je het leuk als mensen met je haar spelen?
Eigenlijk stiekem wel! (:
 
11. Geloof je in geluk en wonderen?
Ik geloof wel in geluk, maar niet in wonderen.
 
12. Welk goed iets is er gebeurd vorige zomer?
Ik heb super lieve mensen ontmoet op mijn vakantie in Turkije!

 
13. Denk je dat er leven is op andere planeten?
Eerlijk gezegd niet, ik geloof niet zo snel in dingen. Ook bijvoorbeeld niet in god, ik denk niet zo door bij allemaal dingen. Ik vind; het is zoals het is! Niet moeilijk doen.
 
14. Hou je van bubbelbaden?
Jaaaaa, wie niet?!
 
15. Vind je je buren leuk?
Ja ik heb er geen last van! Het is niet dat ik veel met ze praat of iets, maar het zijn gewoon leuke buren :)
 
16. Wat zijn je slechte gewoontes?
Umm, ik denk dat ik soms iets te druk ben, en soms eigenlijk té vaak vrolijk terwijl ik dat helemaal niet ben. Ik verberg snel dingen, ik vind dat wel een slechte gewoonte.
 
17. Waar zou je graag heen willen reizen?
Turkije, terwijl ik er al heel vaak heen ben geweest. Maar ik vind het zo'n tof land!

 
 
18. Heb je vertrouwens problemen?
Jaa een beetje wel, maar ik voel meestal ook wel of het goed zit of niet dus dat is wel handig.
 
19. Favoriete deel van je normale dag?
De avond, op mijn kamer met mijn laptopje lekker bloggen.
 
20. Wat doe je als je wakker wordt?
Langzaam uit me bed vallen, en me aankleden, opmaken en dan ontbijten!
 
21. Wens je je huid lichter of donkerder?
Donkerder! Maar niet te donker, gewoon ietsje bruiner.
 
22. Met wie ben je het meest comfortabel?
Leonie (alweer)!
 
23. Wil je ooit trouwen?
jaa duhhh.
 
24. Is je haar lang genoeg voor een pony tail?
Jaa helemaal!

 
 
25. Welke celebs zou je graag willen ontmoeten?
Justin Bieber sowieso! En dan zou ik nog Demi Lovato, Ryan Beatty, Miley Cyrus en he Jonas Brothers willen ontmoeten.

 
 
26. Doe je aan sporten? Welke sporten?
Paardrijden! Ik ben er eigenlijk non stop mee bezig, en ik geniet er ook echt van! Paardrijden is echt mijn sport.

 
 
27. Wil je liever zonder tv of zonder muziek leven?
Dan zonder tv, want zonder muziek kan ik echt niet!
 
28. Wat zeg je meestal onder awkward silences?
Meestal iets heel onnozels zoals; dussss......
 
29. Wat zijn je favoriete winkels om te shoppen?
H&M, Bershka, new yorker, only, vero moda en primark!

 
 
30. Wat wil je na je middelbare school doen?
Ik wil een jaartje niet naar school. Werken, mijn vriendin in New-Zeeland opzoeken, op vakantie gaan met vriendinnen, en gewoon even een jaartje niks! Omdat ik VWO doe moet ik 6 jaar school, en dan gun ik mezelf wel een jaartje rust!
 
31. Geloof je dat iedereen een tweede kans verdient?
Niet iedereen.. als iemand een echt grote fout heeft begaan vind ik niet dat diegene een tweede kans verdient. Het kan gewoon soms zo voelen dat die gene het echt even verpest heeft! En dan vind ik niet dat iemand zoiets verdient.
 
32. Als je extreem stil bent, wat betekend dat dan?
Meestal denk ik dan, gewoon over-thinking..
 
33. Lach je naar vreemden?
Het klinkt heel erg asociaal, maar nee.. Want ik ken ze niet, dus dan vind ik het raar om naar ze te lachen. Soms als ik met mijn pony door het bos loop en ik kom mensen tegen die ik niet ken zeg ik wel eens beleefd hallo, maar als ik mensen op de fiets tegenkom die ik niet ken, fiets ik gewoon door.
 
34. Naar de ruimte gaan of naar de bodem van de zee?
Ik denk naar de bodem van de zee, maar daar zie je toch niks? Daar is het toch helemaal donker? Dan maar naar de ruimte! Maar het lijkt me beiden eigenlijk heel erg eng..
 
35. Wat laat je uit bed komen 's ochtends?
School! In het weekend slaap ik namelijk altijd super lang.
 
36. Wat was de kleur van de laatste hoodie die je droeg?
Donker blauw, mijn j'adore paris trui!

 
 
37. Ooit gewenst dat je iemand anders was?
Jaa tuurlijk, maar dat heeft iedereen wel eens toch!?
 
38. Favoriete make-up merk?
Essence! Goed en goedkoop, genoeg toch?

 
39. Favoriete blog?
 
40. Favoriete eten?
Chocolade! Maar dat is niet echt eten toch? Dan maar patat of pannekoeken, maar ik vind chicken tonight ook erg lekker!
 
41. Laatste ding dat je hebt gegeten?
Brood, ik heb net middaggegeten!
 
42. Ooit een competitie gewonnen?
Jaa met paardrijden ;)
 
43. Ooit in love geweest?
Jaa! Wat een korte antwoorden allemaal, maarja.

Hope you liked it! Sorry voor sommige korte antwoorden! Ben benieuwd naar jullie reacties!

 
 
 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke tag! Wie houd er nou niet van bubbelbaden haha ;)

Eline zei

Super leuek tag, misschien dat ik die binnenkort ook eens doe!
Eline xx