Pagina's

dinsdag 9 juli 2013

REVIEW/ Miss Sporty So Matte Perfect Stay

Eergister had ik een nieuwe foundation nodig, en ging ik even naar de Etos om te kijken. Aangezien ik bij de Etos werk, weet ik wel wat er allemaal is en Miss Sporty is lekker goedkoop dus ging ik daar even kijken. Toen kwam ik de Miss Sporty So Matte Perfect Stay tegen, en heb ik die meeegenomen voor maar 4,99 EUR! Eenmaal thuis natuurlijk direct uitgeprobeerd. Lezen jullie mee voor het resultaat?

 
 

 
 
De So Matte Perfect Stay is een olievrije en lichte foundation die belooft je gezicht de hele dag (tot zeker 14 uur) een mooie matte en egale look te geven, maar tegelijkertijd ook zorgt dat je huid wel kan blijven ademen en niet verstopt raakt. Nieuw is dat de foundation nu ook is voorzien van vitamine A, C en E en anti-oxidanten die je huid beschermen tegen schadelijke invloeden van buitenaf.
 
 
 
 
De foundation is verkrijgbaar in vier verschillende tinten: 001 Ivory, 002 Light, 003 Medium en 004 Dark waarvan ik de Light variant heb. De Miss Sporty So Matte Perfect Stay is vernieuwd, en wat ik direct al een goede verbetering vind is dat de tube plaats heeft gemaakt voor een pompflacon (27,3 ml), wat natuurlijk veel handiger en hygiënischer is. Voor de liefhebbers heb ik op de foto hieronder ook even alle ingrediënten van deze foundation op de foto gezet.
 
 
 
 
Het blijft toch altijd stiekem wel een beetje spannend als je voor het eerst wat van de foundation op je hand pompt en checkt of de kleur een beetje in de buurt van je huid komt. De kleur die ik uitprobeerde viel direct goed eigenlijk dus So far so Good. Mijn oneffenheden op mijn gezicht verdwenen als sneeuw voor de zon, en mijn huid was weer wat egaler zonder bruine vlekken of goedkoop uitziende kleur. Perfect dus! Doordat er ook vitamines in zitten is hij ook goed voor je huid, en ik merk ook dat mijn huid direct een stuk minder vettig is. You should try it!
 
 
De vernieuwde Miss Sporty So Matte Perfect Stay foundation is voor € 4,99 verkrijgbaar bij onder andere DA en Etos.



XOXO Maike

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Klinkt erg goed, ik draag alleen geen foundation in de zomer. Misschien iets voor de winter!

Maike zei

Jaa, klopt. Ik doe trouwens mee aan jullie giveaway :)

Anoniem zei

Minder vet, zeg je? Klinkt goed!

Charlotte zei

Lijkt me een fijne foundation!
Ik ben erg benieuwd naar de kleur :)

Nienke zei

Klinkt goed en dat voor zo'n prijsje! :) Mooie blog heb je, ik volg je nu via GFC!

Liefs!