Pagina's

zondag 5 januari 2014

Testing a new brand, Clearasil!

Hello guys!

Ik hoorde vaak wat over het merk clearasil, maar had het voorheen nog nooit gebruikt. Ik hoorde veel positieve, maar ook veel negatieve reacties. De juiste tijd om het zelf te gaan testen dus! Gelukkig hadden ze grote sale bakken bij de etos, met clearasil scrub, mask en tonic.





De scrub heb ik als eerst gebruikt, en merkte direct dat deze vrij agressief was. Ik voelde mijn huid een beetje branden, wat een goed teken kan zijn (dat het werkt) maar ook een slecht teken, dat het té is. Bij mij was het dus het té geval, ik kreeg daarna een erg droge huid en een beetje ruw. Mijn dode huidcellen waren weg, maar het was net wat te overdreven.


 Een paar dagen later heb ik het masker getest, wat mij veel beter beviel. Deze was ook best sterk, maar niet zo erg als de scrub. Mijn huid voelde daarna zacht aan, en zag er verzorgd uit.




Daarna heb ik de tonic gebruikt, deze beviel mij nog het minst van allemaal. Het prikte ongelooflijk erg en het voelde alsof mijn huid er van afbrandde, geen aanrader dus! Gebruik gewoon bijvoorbeeld etos eigenmerk, werkt stukke beter dan dit, en het is ook veel goedkoper!



Geen opmerkingen: