Pagina's

maandag 6 januari 2014

Review/ Rimmel London Match Perfect Foundation

Hello guys!

Ik had een nieuwe foundation nodig, en ik vond mijn vorige niet al te best meer, dus ik dacht laat ik is een nieuwe uitproberen! Dit keer gaf ik iets meer geld uit aan een foundation, namelijk die van Rimmel London, hij was 12.99. Dit vind ik op zich best duur voor een foundation, maar misschien werkte hij prima dus ik kon het altijd testen. Dat heb ik dus gedaan, en hier krijgen jullie vandaag een review over! Niet nieuw, maar wel heel erg fijn, deze foundation belooft zich aan te passen aan je huidskleur, een natuurlijke finish te geven, en heel lang te blijven zitten. Ik was natuurlijk razend benieuwd!

db484b6c Rimmel Match Perfection Foundation



Rimmel beloofd een egaal natuurlijk effect, bescherming met spf15, blijft lang zitten en geeft een stralende teint. De foundation is in 5 tinten te koop.

e35b1683 Rimmel Match Perfection Foundation

Het flesje ziet er prima uit! Deze is van glas – dat vind ik altijd wel prettig, het geeft een soort luxe gevoel – met een blauwe pompdop. Daar houd ik van, het werkt hygiënisch, makkelijk en snel. Er zit 30ml in, wat een normale inhoud is voor een foundation. Ik vind de verpakking er fris uit zien. De bestanddelen staan niet op het flesje en kon ik ook nergens vinden…


462ea27a Rimmel Match Perfection Foundation

Het smeert makkelijk uit en voelt niet vettig aan, het is eerder een matte foundation.

De foundation glimt niet en past zich inderdaad goed aan op je huid! 

Ik vind het effect heel erg mooi! Hij glanst niet – afpoederen is bijna niet nodig – en dekt goed, maar op een natuurlijke manier. Mijn poriën lijken kleiner, mijn huid gladder en mijn huidskleur is mooi egaal geworden. En zonder dat het lijkt of ik een pannenkoek op mijn gezicht heb. Het effect is mooi en natuurlijk, precies zoals ik het mooi vind!
De foundation aanbrengen gaat heel makkelijk, ik doe dit het liefst met een sponsje. Ik merk meteen dat ‘ie anders aanvoelt dan andere vloeibare foundations, hij voelt meteen wat minder vettig en ‘nattig’ aan, juist wat droger en matter. Mijn droge huid heeft hier geen problemen mee, het ziet er prima uit, en voelt ook heel prettig aan!

Pluspunten

  • Prijs (€12,99 voor een goede foundation is prima)
  • Verkrijgbaarheid (gewoon bij de drogist te koop)
  • Praktische, hygiënische verpakking
  • Foundation voelt prettig aan
  • Dekt goed
  • Geeft een natuurlijk effect
  • Zuinig in gebruik
  • Blijft de hele dag goed zitten
  • Glimt niet, brengt vrij mat aan
  • Geschikt voor elk huidtype (zowel voor een droge als vette huid)

Minpunten


  • Als je pompt komt er gauw een grote hoeveelheid uit, en zit je dop er onder. 

Een prima aanrader dus! 


XOXO Maike




Geen opmerkingen: