Pagina's

maandag 6 januari 2014

Review/ Guhl Shampoo en Crèmespoeling Kleurbehoud & Verzorging

Hello guys! 

Omdat ik pas geleden mijn haar heb geverfd, een bruine kleur, dacht ik dat het misschien slim was om ook een kleurbehoud lijn te gaan gebruiken. Nu ben ik gek op guhl, maar is het wel prijzig. Gelukkig was het 2e gratis bij de Etos, en kon ik inslaan! Gelijk uitgeprobeerd natuurlijk, en er een review over gemaakt. Hope you guys like it! 










Volgens Guhl zorgt deze lijn voor extra glans, bescherming tegen kleurverlies en gerichte verzorging voor directe doorkambaarheid. 

Goji-bes is toegevoegd om je haarkleur nog beter te behouden, te beschermen en te verzorgen. Wat algemene punten van deze lijn. Zo vind ik de uitstraling van de producten erg mooi. Het ziet er vrolijk en fris uit en  de verpakkingen voelen stevig aan. En de geur? Die moet je echt ruiken! Héér-lijk! Ik blijf maar ruiken aan mijn flesjes! Maar 1 minpuntje, laat ik je gelijk uit je droom helpen: het is waarschijnlijk niet het fruitextract wat je ruikt, maar de toegevoegde geurstoffen, want Lycium Barbarum Fruit Extract staat bijna helemaal onderaan in de ingrediëntenlijst. Dit gezegd hebbende, door naar de producten.

GUHL Kleurbehoud & Verzorging shampoo, 200 ml 5,69 

''Beschermt tegen verlies van kleur en glans, geeft milde verzorging'' 


De reinigers in deze shampoo zijn coco-glucisde en Sodium Laureth Sulfate. Ondanks dat dat laatste vaak als 'agressief' wordt bestempeld, vind ik deze shampoo zeer mild en bijzonder fijn! Mijn haar wordt schoon, maar ik heb niet het gevoel dat mijn haar echt helemaaal gstript wordt van alle goede vetten. Verder is de shampoo lekker zuinig in gebruik. Pluspunt! Het is wat aan de dure kant, maar je doet er dus ook erg lang mee! 


GUHL Kleurbehoud & Verzorging crèmespoeling, 200 ml 5,69

''Extra glans, bescherming tegen kleurverlies en gerichte verzorging voor directe doorkambaarheid'' 



Wat een fijn product! Mijn haar wordt heerlijk zacht en glanzend van deze crèmespoeling zonder dat het slap langs mijn hoofd gaat hangen (iets waar ik gauw last van heb). Heerlijk hoe luchtig en zacht mijn haar na gebruik aanvoelt. Daarnaast is de conditioner net als de shampoo heel zuinig in gebruik. Je hebt maar een klein beetje nodig! 

Conclusie

Ik vind de kleurbehoud & verzorging geslaagd! Er zijn misschien nog wat verbeterpunten, maar de producten doen wel wat ze beloven en doen hun werk goed. Ze zorgen voor glans en verzorgen mijn geverfde haar. En die geur is gewoon om bij weg te dromen! Aanvullend op de shampoo en conditioner zou je nog kunnen kiezen voor het masker en de color protect crème. Aanrader! 









Geen opmerkingen: