Pagina's

dinsdag 7 januari 2014

Kleine winactie!/ Leuk beauty pakketje

Hello guys!

En ook voor het eerst op mijn blog, een winactie! Het leek mij leuk om te beginnen met een klein beautypakketje. Wil je weten wat er in zit, en hoe je het kunt winnen? Lees dan verder!







Dit zit er in het pakketje!

- Essence donker rode nagellak
- Herôme mini nagellakje
- Mini Nivea diamond gloss shampoo
- body and earth elements body lotion en shower gel
- Nivea mini verzorgingssetje
- Etos foundation (002)




Vind jij het leuk dit pakketje te winnen? Dan moet je er natuurlijk wel wat voor over hebben!

Wat moet je doen?

- Laat een reactie achter op deze post met je naam en je email, en vertel waarom je dit pakketje wil      winnen.
- Volg mij op bloglovin en google.

Voor degenen die geen eigen blog hebben, maar toch mee willen doen, kun je op je instagram/twitter/facebook een leuke post maken over mijn blog, of over deze giveaway. Vermeld dit even in je reactie! 

Wat mag je nog extra doen om meer kans te maken?

- Deel deze post op je blog
- Maak een gadget van deze winactie
- Stel een leuke tweet/facebookbericht op over deze winactie, en stuur de link als reactie!


Ik ben benieuwd! En succes ;)


3 opmerkingen:

Sophie zei

Ik doe mee, omdat ik de producten echt heel erg leuk vind! Ik volg je blog via bloglovin en gfc. Mijn e-mailadres: fashiondreamsforever@hotmail.nl Liefss Sophie

Esther zei

aaa super leuke winactie, ik kwam je blog tegen bij "spam je blog" leuk pakketje. Ik ga je strakjes opzoeken op bloglovin enzo.. x

Unknown zei

gedaan ik doe mee, leuk pakketje wauwie. ! vanesrawrr@gmail.com