Pagina's

woensdag 8 januari 2014

Christina Aguilera Red Sin

Hello guys!

Ik vind het super om producten te testen en er over te bloggen, en vind het zelf ook leuk om te lezen. Dus hier is weer een review! Laatst kocht ik bij de Etos, voor maar 10 euro (!!) een 100 ML flesje van Christina Aguilera, 'Red Sin'. Een super lekker luchtje, en voor wat een prijs! Toen ik hem uit de verpakking haalde schrok ik zelf een beetje, zo'n ontzettend grote fles. Benieuwd naar wat ik er van vond? Lees dan verder!





Uiterlijk 

Red Sin heeft een fleurig, chique en aantrekkelijk uiterlijk. Door de rode bloemen op de voorkant en het leuke strikje om het dopje wordt het een erg elegant flesje, en ziet het er hartstikke leuk uit. Ik vind het vooral leuk dat er onder aan veel ruimte is vrij gehouden voor 'Christina Aguilera', wat er staat in mooie sierlijke letters. Dit maakt het plaatje helemaal af!


“Voor mij is rood meer dan een kleur”, zegt Christina. “Rood wekt bepaalde emoties op en kan je een sexy en zelfverzekerd gevoel geven. Ik heb Red Sin ontwikkeld op basis van mijn liefde voor rood – de kleur die je een krachtig, begeerlijk en simpelweg onweerstaanbaar gevoel geeft”.

Geur 

''A seductive combination of tempting red apple and spicy red ginger - feel simply irresistble.'' 

En dat is het ook! Een super lekker zoet geurtje. Niet té zoet, dan vind ik het meestal weer wat kinderlijk.

Topnoten: rode appel en kaneel
Hartnoten: rode cyclaam
Basisnoten: musk, sandelhout en rode gember



Als je de geur open doet krijg je even de frisse appel noten maar die vervliegen vrij snel, dan gaat de geur over naar een meer diepe warme geur met een zoetig vleugje frisheid. De kaneel ruik ik niet echt terug in de geur, maar de musk des te meer. De geur heeft helaas niet zo'n staying power, wat wel weer een puntje van kritiek is. Hij blijft niet erg lang zitten, en je zult na 2/3 uur toch wel weer wat op moeten sprayen. Voor sommigen is dit geen probleem, voor mij wel. Ik ben zo iemand die graag haar eigen parfum wil ruiken! Anders heb ik er zelf ook niks aan toch? ;)

Deze geur is dus echt een aanrader voor degene die van een frisse, maar toch zoete geur houden! Ik ben benieuwd naar jullie reacties.




Geen opmerkingen: