Pagina's

zondag 24 maart 2013

Fashion/ loving creepers!

Die creepers.. je ziet ze niet vaak maar ik vind ze super vet! Ouderwets wordt nieuwerwets :)! Ze zijn dan misschien een beetje vreemd, maar wel super stoer en heel origineel! Want hoe vaak zie je nou iemand die met creepers durft te lopen? Ook super handig als je wat kleiner bent, en je niet gemakkelijk op hakken loopt! Zelf wil ik ze ook super graag, maar ik weet niet zeker of ik er op durf te lopen, want ja het zijn toch wel héle aparte schoenen! Maar zo stoer! Kijken jullie mee?

 

Wat vinden jullie er van? Te overdreven of juist super vet? Ik vind ze zo stoer, en wil graag een paar bestellen. Maar dan begin ik denk ik met de zwarte! Die vallen dan nog het minste op, en kun je er zelf ook een beetje aan wennen. Het lijkt me namelijk best raar, in een keer van die gekke plateau zolen onder je schoenen! Maar ze zijn zo vet, en vooral dan onder een kort denim broekje met lange kniekousen! Dan heb je helemaal die oldschool look weer  terug! Hier onder nog wat leuke voorbeeldjes van creepers.



Deze print vind ik super vet, en het past ook goed bij de soort schoenen, mooi stoer. Het enige nadeel vind ik bij deze de grote veters, ik vind ze te opvallend. Doordat het al vreemde schoenen zijn, en dan ook nog zo'n printje, vind ik de dikke opvallende veters niet zo mooi. Wat vinden jullie?



Deze vind ik ook super! Het enige nadeel vind ik dat de plateau niet zo hoog is, die zou ik dan toch nog wat hoger willen. Maar dat ene printje aan de voorkant maakt het wel net even helemaal af, en de veters zijn niet te dik!



En zo zou ik ze dan willen dragen! Super vet met dat stoere broekje en die hoge kniekousen. Je krijgt de oldfashion look weer helemaal terug! En dan zo'n zonnebril met van die ronde glazen, ja ik zie het weer helemaal voor me..




Deze zijn ook zo stoer... Door die glans krijg je een helemaal eigen look!



En deze dan? Zelf zou ik ze niet nemen omdat ik al witte schoenen heb, maar het is wel een keer wat anders! Ik vind dat elk meisje wel een wit paar schoenen in haar kast moet hebben. Door die blokjes aan de voorkant maak je het af, helemaal wit zou ik ze namelijk niet mooi vinden.



En deze vind ik nog veel vetter als die glanzende zwarte! Ik weet niet waarom, maar hier krijg je toch echt dat oude fashion look terug, door die vorm denk ik.. Maar je moet het maar durven om er mee te gaan lopen!



Hoe meer foto's hoe meer ik een paar wil! Deze zijn vet! Kan er niet postief genoeg over zijn, het enige jammere is gewoon dat ze zo opvallend zijn, dat je het maar moet aandurven. Maar die kleur! En die print! En tja.. gewoon de creepers... gimme gimme!



En deze vind ik dan eigenlijk weer het net niet.. die kleur vind ik niet mooi bij deze schoenen. Ook omdat ik zelf niet echt veel kleur aan schoenen draag, nee dit is hem gewoon niet.



Deze vind ik dan wel weer heel vet! Die galaxy look, daar ben ik zelf ook helemaal weg van. Misschien had ik ze nog leuker gevonden als de veters en de randjes en de zool ook zwart waren.



En bij Rihanna vind ik ze zo vet! Omdat ik Rihanna ook gewoon een stoere bitch vind, en daar passen deze schoenen wel echt bij. En die leuke hoge rokjes die ze altijd draagt... zo gaaf!



Zo staan ze ook heel erg leuk, ik vind ze namelijk vooral leuk onder een kort broekje en met dan zo'n leuke geblokte/geruite blouse erbij en kniekousen! Het vult elkaar gewoon heel mooi aan.



Kom ze maar gewoon even brengen! Ik vind ze super gaaf, zo als jullie al wel gemerkt hebben. Maar de vraag is, wat vinden jullie?


 

5 opmerkingen:

Anoniem zei

super leuk! Die laatste foto, daar vind ik ze zo leuk :)

Eline zei

Ik ben er geen fan van, ik vind het zelf lomp staan! Sorry voor de mensen die ze leuk vinden, maar het is een trend dat niet echt super is!
Eline xx

40DAYS beauty, fun, fashion♥ zei

Leuke trend! :D
& leuke blog heb je ;)
Zou je elkaar willen volgen?

xxx

Eline zei

ik vind het super tof!

Charlotte zei

Ik wil echt heel graag zwarte! Vind het zo vet! Leuke blog heb je, ik volg je nu.
Liefs,x
ps; er is een giveaway op mijn blog, doe je mee?