Pagina's

zondag 14 april 2013

Best Week Ever!

Ennn daar ben ik weer! Na een week niet gepost te hebben is het weer tijd voor een nieuwe! Ik was de hele week met school in Berlijn, en gisteravond was ik naar de believe tour. Ik heb dus niet kunnen posten jammer genoeg, maar hier een kort overzichtje van mijn week, en hierna ga ik gewoon weer elke dag posten! In Berlijn heb ik super veel gezien en gedaan. Leuke excursies, minder leuke excursies en 's avonds gezellig doen! Ik was een week in een gastgezin met 3 vriendinnen, en we hebben ons super vermaakt. Vrijdag middag geshopt en 's avonds nog gebowld, en toen de bus weer in, en 's ochtends half 8 weer thuis! Geslapen tot half 5, en 6 uur in de auto richting het gelredome voor JUSTIN BIEBAAAAAH! Het was echt AMAZING! Vanaf morgen weer normale posts, hoe was jullie week?

1 opmerking:

Anoniem zei

klinkt echt super!