Pagina's

dinsdag 16 april 2013

Supertrash Boots

Supertrash Boots, hot or not?
Je ziet ze heel veel de laatste tijd, de laarzen/gympen/schoenen van supertrash. Zelf vind ik het wat meer naar plastic regenlaarzen neigen, maar sommige zijn wel heel erg leuk. Een vriendin van mij heeft bijvoorbeeld lage laarsjes van supertrash, die ik wel weer leuk vind! De sieraden van Supertrash ben ik wel echt helemaal weg van. Hieronder zet ik een paar schoenen op een rijtje, en wil ik graag jullie mening horen!


 

The boots with the ribbon.
 
 


Deze heeft een vriendin van mij. Ik vind ze op zich wel leuk, door de strik en natuurlijk het logo van Supertrash. Maar ik vind ze ook een beetje op jodphurs lijken (paardrijschoenen). Door het strikje kun je ze op zich nog dragen als normale schoenen, en vind ik ze ook nog leuk. Maar soms zie je ze ook wel eens zonder strikje, en dat vind ik dan echt heel erg lelijk! Het jammere vind ik alleen dat het zo erg op rubberlaarsjes lijken, waardoor het er een beetje goedkoop uit kan zien. In dit geval is dat wat minder, door de strikjes natuurlijk. Wat vinden jullie van deze?
 
Paardrijlaarzen?
 

Sorry voor de mensen die ze hebben of graag willen, maar deze vind ik echt vreselijk! En alle varianten er van ook. Dit zijn toch gewoon regenlaarzen of paardrijlaarzen? Of ligt dat aan mij? Ik zou hier zelf nooit mee gaan lopen. Toen ik klein was en net begon met paardrijden, had ik zulk soort laarzen aan. Eerlijk gezegd, kan ik hier ook weinig positiefs over zeggen..
 
Detail Boots
 


Deze zijn dan al wat beter als de vorige, maar ik vind ze nog niet geweldig. Ze zijn een beetje saaiig, en misschien ook wat kinderachtig als ik ze beter bekijk. Ze zijn in ieder geval al wat minder glanzend, en wat minder nep, maar alsnog vind ik ze er goedkoop uit zien. Deze komt er dus ook negatief uit.
 
 
Cute flipflops

En deze vind ik wel weer super schattig! Voor in de zomer onder een leuk cute jurkje, vind ik ze helemaal geweldig. Die bloemetjes maken het helemaal af! Dit is iets compleet anders als de laarzen. Nu zie je ook waarom het zo nodig is dat een merk verschillende 'stijlen' heeft, anders kunnen mensen direct afknappen ergens op en niks meer kopen. Zelf ben ik niet heel erg van de slippertjes, wat meer van de sandaaltjes. Maar als ik slippers zou willen, dan zou ik zeker deze nemen!
 
Beautiful Sandals
 


Deze zijn zo classy! Zoals ik al zei hou ik heel erg veel van sandaaltjes, en deze zijn echt super leuk. Die steentjes maken het heel erg chique, en doordat er geen zwart of hele donkere kleur in zit kleurt het super goed bij elkaar, en komt het heel rustig over. Het enige jammere vind ik de gekleurde steentjes, hier zou ik zelf niet echt veel matches mee kunnen maken! Maar ze zijn wel heel erg leuk.
 
 
Supertrash Heels
 

En dan de heels, want die horen er natuurlijk bij. Ik vind de 'plateau' aan de voorkant erg leuk, staat heel erg chique. Die dingetjes (ik kan niet eens precies zien wat het zijn) vind ik wat minder leuk, ik vind het een beetje raar staan eigenlijk. Jammer, want de schoenen zouden zonder die dingen heel erg classy zijn!  Ik denk dat het bij deze schoenen leuker zou zijn als er op de achterkant/voorkant een zwarte stoffe strik zou zitten. Wat denken jullie?

En dan natuurlijk, supertrash schoenen hot or not?

 
 
 

Geen opmerkingen: