Pagina's

maandag 1 april 2013

My easter weekend in Germany!

Ennn ik ben weer terug guys! Na een gezellig weekendje bij vrienden in Duitsland, ben ik nu toch wel helemaal gesloopt. Super veel leuke dingen gedaan en natuurlijk ook lekker geshopt! Helaas kon ik niet al te veel uitgeven omdat ik volgende week ook nog naar Berlijn ga, en dan moet ik natuurlijk nog wel wat overhouden :)! Maar ik heb dus genoeg dingen gedaan om een leuke post te maken, kijken jullie mee?

 

 
Ik hou eigenlijk helemaal niet van lang in de auto zitten, maar ja het moet maar. In totaal was het 4 uur rijden, wat op zich nog wel mee valt! Maar na een tijdje ben ik het toch echt wel zat. Gelukkig had ik mijn muziek, en me lieve hondje naast me!
 
 
Toen ik daar aankwam was het al ongeveer etenstijd, maar we hebben daar voor nog even een aflevering van 'iedereen is gek op jack' gezien, die we bij de bibliotheek hadden gehuurd. Eerste avond hebben we nasi gegeten, lekkerrrr. En omdat ik best moe was ook vroeg naar bed gegaan.
 
Ojaaa, ze hebben daar twee honden! Amy en Yeti, Yeti is me big buddy.
 
 
 
De volgende dag gingen we een hele dag naar Trier, een stad in Duitsland. Hele leuke stad! Natuurlijk om te shoppen, maar het is er ook gewoon heel erg gezellig :)! Ik heb er een aantal leuke dingen gekocht, waarvan ik van 2 dingen nog niks zeg omdat daar morgen een review van komt! Bij 'madonna' (een hele leuke winkel, met originele kleding!) heb ik een nieuwe broek gekocht met studs aan de bovenkant. Ik wilde al een hele tijd een broek met studs, dus hier had ik hem gevonden en hij was super goedkoop! (19,99). Meenemen dus!
 
 
Ook heb ik nog 3 ringen gekocht bij de Claire's (een van mijn lievelings winkels) en een nieuw mobielhoesje! Schattig toch?
 
 
 
 Omdat het al best wel laat was zijn we bij de burger king wat gaan eten, waar ik even wifi had. Na een hele dag weg had ik wel even rust nodig, dus ben ik met mijn zusje een film gaan kijken. Ik had hem wel eens eerder gezien, hij heette Juno. Leuke film! Gaat over een meisje van 16 die zwanger is (klinkt allemaal heel cliché, maar hij is echt heel erg leuk!). Daarna zoals wij het noemen 'het spel met de stokjes' of gedoopt 'piratenbrits' (wat natuurlijk helemaal nergens op slaat..). Een soort van kaartspel waarbij ik bijna altijd 2e wordt en het me nooit lukt eerste te worden. Meestal eindig ik dan ook met de woorden 'stom spel'. Daarna me bedje maar weer in.
 
 
Met leuke plannen voor de volgende dag, kon ik slapen. Ennnn goodmorning!
 
 
 
 Leuk dagje, we gingen namelijk paardrijden met ijslanders in het bos! We waren bang dat het niet door ging omdat er sneeuw lag! Maar gelukkig ging het toch nog door, en konden we een uurtje naar buiten. Suuuuper koud maar wel echt heel erg leuk! Toen we terug kwamen was het al weer bijna 6 uur, en gingen we lekker gourmetten! Ik houuu van gourmetten. Daarna nog weer piratenbrits gedaan, en me bed weer in.
 
En toen gingen we al weer naar huis toe... ! Na een leuk weekendje wel helemaal kapot.. dus kon ik lekker in de auto beetje liggen! Met me hondje naast me en muziek op me ipod was het wel te doen.
 
 
En toen waren we alweer in Nederland, het vlakke Nederland dus. Nog een uurtje en dan zijn we weer thuis...
 
 
En nu zit ik weer in me eigen kamer, op me eigen bedje. Morgen nog een dagje vrij en dan alweer school! Trouwensss, nog een fijne 2e paasdag everyone!
 
 
 
 
 
 


1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk artikel! Dat hoesje is heel cute <3