Pagina's

dinsdag 2 april 2013

New Nail Polish Sabrina

Ik zou nog een review geven over de twee dingen die ik heb gekocht in Duitsland, dat waren dus twee nagellakjes van Sabrina. Ze waren beide maar 1 euro! Super goedkoop natuurlijk, dus heb ik ze meegenomen. Ik had er niet al te veel van verwacht, want het was natuurlijk super goedkoop. Maar ik ben er uiteindelijk best tevreden over! Kijken jullie mee?

 


Ik heb dus oranje en zwart met glitters (soort galaxy effect). Als eerst heb ik de oranje uitgeprobeerd, omdat ik die eigenlijk het minst leuk vond. Het resultaat was dan ook niet heel erg leuk, ik heb hem gekocht omdat ik nog niet echt een goede kleur oranje had. Je moet er sowieso twee keer overheen gaan om een beetje een dekkende kleur te krijgen, en dat vind ik nooit zo fijn. Ook is de oranje best licht, waardoor je het niet heel goed ziet. Het droogt wel heel snel, wat dan wel weer fijn is.
 
 
Hij ziet er op zich best wel leuk uit, omdat het een beetje een roze gloed er door heen heeft. Ik vond het een aparte kleur, en daardoor heb ik hem gekocht. Hij was toch maar 1 euro, dus ik kon het altijd proberen! Dit is het resultaat:

 
Op zich wel een apart kleurtje, maar ik vind hem net iets te onopvallend. Soms kan dat mooi zijn, maar bij deze vind ik het jammer. Wat vinden jullie?
 
Als tweede heb ik de galaxy geprobeert. Ik was hier super tevreden over! Hij dekt heel erg mooi, en je hoeft er eigenlijk geen twee keer overheen. Op het begin dacht ik dat het toch niks zou zijn, want vaak heb je met die glitter lakjes dat het een beetje doorzichtig is. Maar dat is dus helemaal niet zo bij deze! Ik ben er super blij mee, en ga hem zeker vaker gebruiken.
 
 
Dit is hem dan! Hij ziet er van buiten erg mooi uit, vond ik.

 
En dit is hem dan! Super vet toch? De glitters vallen heel erg op, wat ik erg leuk vind. Ik wil namelijk altijd dat mijn nagellak op valt, maar pastel kleurtjes vind ik ook erg leuk. Ik ben hier super blij mee! Wat vinden jullie er van?
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een ontzettend leuke lakjes!
Liefs