Pagina's

woensdag 3 april 2013

You know TUMBLR?

Tumblr... mijn dagelijkse verslaving. Kennen jullie het al? Ik snapte er eerst helemaal niks van, maar ik kan nu niet meer zonder! Dus voor mensen die van bloggen houden, probeer tumblr! Je komt grappige, mooie en leuke dingen tegen die heel goed bij je kunnen passen zodat je helemaal je eigen site kunt maken! Mijn tumblr is:
www.opposemuchobeylittle.tumblr.com

Willen jullie meer lezen over tumblr? En het misschien ook willen proberen? Of gewoon een paar leuke plaatjes/foto's/quotes willen zien? Lees dan mee! =)

 

 
 
Wat is Tumblr en waarom is het zo boeiend?
Laten we eerlijk zijn, social media is er al genoeg in de wereld. Meer dan genoeg zelfs! We worden overladen met updates van Twitter, Facebook, Hyves en noem het maar op. Het overzicht is haast niet meer te houden. We skippen van onze Youtube account naar onze Google account en vanaf daar gaan we weer gezellig terug naar Pinterest… het laatste wat we nodig hebben is nog meer social media activititeit. Toch?

Niet dus: Tumblr is namelijk super interessant!
Als ik moest kiezen tussen verschillende social media om er maar eentje over te houden, zou ik voor Tumblr gaan. Tumblr is een interactief platform (net zoals ieder ander socialmedia platform, niets bijzonders hier) waarmee je niet alleen kunt delen hoe je je voelt, je kunt ook laten zien hoe je je voelt. Je kunt verschillende stijlen toepassen in je Tumblr account. Word je een Blogger en wil je van Tumblr gebruik maken zoals je op Wordpress doet? Dat kan! Wil je meer korte berichtjes schrijven zoals op Twitter? Kan ook! Wil je niets van dat alles doen, maar laten weten hoe jouw stemming is doormiddel van foto’s en afbeeldingen… Tuurlijk kan dat! Tumblr maakt namelijk gebruik van een uniek systeem, zodat iedereen aan zijn of haar trekken kan komen. Hoe? Dat lees je verder…

Tumblr en haar systeem
Tumblr draait voornamelijk op afbeeldingen. Maar hoe krijg jij de afbeeldingen te zien die jij interessant vind? Tja, dat is nog even uitzoeken in het begin. Door mensen te volgen (ja, ja… ik hoor de Twittermenigte al protesteren) krijg je automatisch alles wat zij bloggen op je zogeheten dashboard te zien. Dit is eigenlijk gewoon je persoonlijke homepage. Volg je duizenden blogs die alleen maar grappige quotes en plaatjes posten? Dikke kans dat jouw dashboard hilarisch is. Ben je meer geïnteresseerd in mode en volg je duizenden modeblogs? Jij zal één van de meest modebewuste dashboards in heel Nederland hebben.
Kortom, Tumblr is een gat in de markt en ik raad iedereen aan om het zelf eens te gaan ontdekken. Ik kan het je immers nog zo goed uitleggen, maar dikke kans dat je het sneller door hebt wanneer je zelf met Tumblr aan de slag gaat! Je kunt de URL gewoon intikken bij je zoekmachine of op deze link te klikken: www.tumblr.com

Hier nog een aantal leuke quotes/plaatjes en foto's!

 
 
 
 
 
 
 
Zoals je ziet super leuke dingen! En je kunt allemaal je eigen interesses opzoeken. Kijk dus zeker is op tumblr! En op mijn tumblr natuurlijk: www.opposemuchobeylittle.tumblr.com
 
 


 

Geen opmerkingen: